برگزاری دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در مازندران|تکریم خانواده های معظم شهدا با محوریت بابل انجام می شود

سردار ملکی گفت: در دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت از مقام شامخ ۵۰۰ مادر، همسر و دختر شهدای استان مازندران تکریم و تقدیر بعمل می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار عبدالله ملکی  امروز(یکم بهمن) در جلسه استانی دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با تأکید بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهدا اظهار کرد:به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه تکریم خانواده های معظم شهدا و تبیین ایثار آنها یک ضرورت است،‌ افزود: در این راستا این اداره کل هر ساله به بهانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت را برگزار می‌کند.

 

وی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم از مادران، همسران و دختران شهدا و تبیین زندگی فاطمی و شهدایی برای نسل جوان را از جمله اهداف این جشنواره اعلام کرد و گفت: دهمین دوره این جشنواره را به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کنیم و شهرستان بابل میزبان این برنامه خواهد بود.

 

سردار ملکی با بیان اینکه شهرستان بابل در بین شهرهای استان بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، خاطرنشان شد: با این نگاه این شهرستان را انتخاب کردیم و این جشنواره چهارشنبه پنجم بهمن از ساعت ۹صبح تا۱۱ در مصلای بابل برگزار می‌شود.

 

وی یادآورشد: در این مراسم معنوی ۵۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدای استان با حضور مسئولین استانی تکریم خواهند شد.

 

سردار ملکی همچنین بر لزوم تبیین نقش زنان و بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پس از آن تأکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی به زنان عزت بخشید و حضور این قشر فرهیخته در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و... از خدمات شایسته نظام محسوب می‌شود که باید برای نسل نو تبیین و نهادینه شود.

کد خبر 1247966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha