آغاز ثبت نام شرکت در هجدهمین دوره مسابقه  قرآنی «ذکر حکیم» در بحرین

جمعیت علوم قرآنی ذکر حکیم، ثبت نام شرکت در هجدهمین دوره مسابقه «ذکر حکیم» را با شعار( یتلونه حق تلاوته) در بحرین آغازکرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، ثبت نام شرکت در هجدهمین دوره مسابقه «ذکر حکیم» با شعار (یتلونه حق تلاوته) به همت «جمعیت علوم قرآنی ذکر حکیم» در منطقه السنابس در غرب منامه آغاز شد.

 

ثبت نام در این دوره تا پایان ماه ژانویه ادامه خواهد داشت، علاقه مندان دختر و پسر در رده سنی بزرگسالان و خردسالان می توانند رشته‌های مختلف این دوره از مسابقات که شامل تلاوت، حسن اداء، حفظ، تفسیر، خواندن شعر، اذان است، ثبت نام کنند.

 

 هدف این مسابقه تشویق جوانان به پایبندی به کتاب الهی، تحکیم روابط بین نهادهای قرآنی،ارتقای سطح قرآنی، تشویق به حفظ و تدبر در قرآن کریم است.

 

گفتنی است، نخستین دوره مسابقه ذکر حکیم سال 2000 میلادی در منطقه السنابس در بحرین برگزار شد، به طوری که این مسابقه مورد استقبال گسترده مردم بحرین قرار گرفت. این مسئله باعث شده تا برگزارکنندگان این مسابقه به برگزاری سالیانه آن روی بیاورند.

 

موفقیت مسابقه ذکر حکیم انگیزه مهمی برای تاسیس «کمیته ذکر حکیم» شد. این کمیته در سال 2002 به طور رسمی به «جمعیت ذکر حکیم» تغییر نام داد.

 

کد خبر 1247978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha