اقدام اخیر اروپایی ها چهره پلید دشمنان ایران اسلامی را به نمایش گذاشت

صفوی گفت: اقدام اخیر اروپایی ها بار دیگر چهره واقعی و پلید دشمنان حکومت الهی برخواسته از اراده ملت بزرگ ایران اسلامی را به نمایش گذاشت تا همگان بدانند آنان هرگز دلسوز ملت و خادمان آنان نیستند.

سیدنادر صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه اظهار کرد: اقدام اخیر اروپایی ها بار دیگر چهره واقعی و پلید دشمنان حکومت الهی برخواسته از اراده ملت بزرگ ایران اسلامی را به نمایش گذاشت تا همگان بدانند آنان هرگز دلسوز ملت و خادمان آنان نیستند.

 

فرماندار رضوانشهر افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خدمتگزارترین نهادها در کشور و پیشران تأمین امنیت پایدار و تولید قدرت بازدارنده نظامی و حافظ کیان و آرامش میهن اسلامی است.

 

وی گفت: بدیهی است که این گونه اقدامات فرافکنانه نه تنها ذره ای از محبوبیت و گستردگی نفوذ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران و ملت های منطقه نخواهد کاست، بلکه سبب خواهد شد که آنان در حمایت از این شجره طیبه متحدتر از قبل شوند.

 

صفوی تصریح کرد: چهل و اندی سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد و هر روز دشمنان ترفندهای مکارانه ای را برای کم رنگ کردن این پیروزی و تضعیف شجره تنومند و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی به کار می برند و هر بار توطئه های آنان با شکستی مفتضحانه مواجه شده و برعزت و سربلندی ایران اسلامی در سراسردنیا افزوده می شود.

 

فرماندار رضوانشهر بیان کرد: در تبیین اهمیت جایگاه بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای، اشاره به این نکته کافی است که این نیروی بی همتا به تنهایی توانست طومار داعش به عنوان برون داد خباثت قدرت های استکباری را در هم بپیچد.

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما مسئولان و مردم اقدام ننگین و شرم آور پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شدت محکوم می کنیم.

کد خبر 1248046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha