جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در تبریز برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی میزبان مرحله کشوری بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور خواهد بود.

میکائیل جمال پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری مرحله کشوری بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی، خبر داد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی هدف از برگزاری این جشنواره را  ترویج و نهادینه‌سازی باور و رفتار قرآنی در میان جامعه دانشگاهی کشور، شناسایی و جذب استعدادهای قرآنی، پرورش و شکوفا نمودن آن‌ها، مشارکت استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها در فعالیت‌های قرآنی و ایجاد نشاط و امیدآفرینی قرآنی در فضای کلاسی و اداری دانشگاه‌ و همچنین معرفی ظرفیتها و چهره های قرانی استان عنوان کرد. 

جمال پور با تشریح ۹ بخش رقابتی این جشنواره و روند برگزاری و انتخابی مراحل استانی این جشنواره، از پیشتازی و رکورد شکنی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در تعداد ثبت نام کنندگان این جشنواره ملی خبر داد و گفت: این رویداد قرآنی فرصتی برای شناسایی استعدادهای دانشگاهی کشور و استان است.

کد خبر 1248061

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha