اعزام ۱۶  کاروان دانش آموزی از استان کرمان به اردوهای راهیان نور/ مراسم افتتاحیه از جوار مرقد شهید سلیمانی انجام می شود

سرهنگ روزخوش از اعزام‌ چهار هزار نفر از دانش آموزان در قالب ۱۶ کاروان به اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ پاسدار عبدالرضا روز خوش، یکشنبه(۲ بهمن) در خصوص اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به خبرنگاران گفت: این اعزام ها پس از دو سال وقفه ناشی از بیماری کرونا، از سر گرفته می شود.

 


 

مسئول بسیج دانش آموزی  و دبیر قرار گاه راهیان نوردانش آموزی در استان کرمان با اشاره به اینکه این اردوها از دهم بهمن ماه جاری با اعزام ۱۰ کاروان از دختران آغاز می شود؛ افزود: اعزام پسران از اول تا پانزدهم اسفندماه با ۶ کاروان انجام می شود.

 

 

 

وی ادامه داد: در مجموع قریب ۴ هزار نفر از دانش آموزان استان به این اردوها که مراسم افتتاحیه آن جمعه( ۷ بهمن) از گلزار شهدا و مرقد شهید سلیمانی است؛ اعزام خواهند شد.

 

 

روز خوش مدت این سفر معنوی را پنج روز و با بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، هویزه و دهلاویه دانست و اظهار کرد: برای آن دسته از دانش آموزانی هم که موفق به این سفر نمی شوند؛ اردوی راهیان نور در بستر فضای مجازی از اول تا پنجم اسفند ماه در بستر برنامه شاد تقدیم نگاه دانش آموزان می شود.
 

 

 

وی هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی راهیان نور را آشنایی با فرهنگ شهادت و رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

کد خبر 1248108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha