اقدام اخیر اتحادیه اروپا اتحاد بیشتر ملت ایران را رقم می زند

هاشمی با بیان اینکه دشمن سپاه را مانع اجرای اهداف خود می داند گفت: اقدام اخیر اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، موجب همدلی واتحاد بیشتر ملت ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ سید محمدرضا هاشمی در دیدار با فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) و جمعی از مسئولان سپاه استان با محکوم کردن اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، گفت:استکبار جهانی، غربی ها، صهیونیست ها ، سعودی ها و مزدوران داخلی و خارجی شان  بارها برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی و بودجه های هنگفتی را هزینه کرده اند اما هربار به دلیل نقش آفرینی ، بصیرت، لحظه شناسی و حضور آگاهانه نیروهای مسلح و در راس آن سپاه ، دست از پا درازتر و ناامید مانده اند.

 

استاندار سمنان سپاه پاسداران را متعلق به همه آزادی خواهان و مظلومان جهان دانست وافزود: بدون شک اقداماتی، همچون اقدام اخیر اتحادیه اروپا، موجب همدلی واتحاد بیشتر ملت ایران  می شود.

 

وی شکل گیری نهاد مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تدبیر حضرت امام (ره) را یکی از افتخارات و دستاوردهای کشوربرشمردو افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه ای است که وجودش امروز برای کشور و ملت ایران و همه اهداف والای مد نظر ضروری و لازم است.

 

هاشمی با اشاره به درخشش سپاه پاسداران در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه‌های سیاسی علیه جمهوری اسلامی در طول ۴ دهه گذشته اظهارداشت: بالاترین افتخار ما این است که در زیر پرچم رهبری، توفیق خدمتگزاری به مردم را داریم و خوشبختانه سپاه پاسداران درحوزه های مختلف نقش بسیارخوبی داشته است.

 

استاندار سمنان تصریح کرد:بی‌شک اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن مردمی‌ترین نهاد حاکمیتی راه به جایی نخواهد برد و این نهاد مردمی و مقدس همچون گذشته در صحنه حضور خواهد داشت ومردم شریف ایران بیش از بیش به مظلومیت و جانفشانی فرزندان خود پی خواهند برد.

 

وی بهترین پشتوانه سپاه، را حمایت‌ مردم و رهبری از این نهاد موفق و مقتدر اعلام کردو افزود: سپاه یک فرد نیست که بتوان آن را تحریم کرد و یا از بین برد، سپاه همه مردم و مسئولان ما هستند و لذا سپاه همه ایران اسلامی است.

 

هاشمی بسیجی بودن را افتخار دانست و گفت: امنیت حاکم در کشور ما مدیون خون شهدا و همدلی و وحدت نیروهای مسلح می باشد.

 

به گفته هاشمی این نهاد مقتدر با اقدامات به جا و اثر گذار خود در مبارزه با تروریسم، باعث تامین امنیت در کشور و منطقه شده است.

 

استاندار سمنان و جمعی از مدیران و مسئولان ارشد استان سمنان با سردار دامغانی و جمعی از معاونین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان  در سالن شهید باقری ستاد سپاه استان سمنان به حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل اقدام اخیر پارلمان اروپا گرد هم آمدند.

کد خبر 1248161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha