پاسداشت میلاد امام پنجم به همت کانون باقرالعلوم (ع) بیرجند

به همت کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم علیه السلام بیرجند، جشن میلاد باسعادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جشن میلاد باسعادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت شامگاه (۲ بهمن) با حضور جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) در محل مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند برگزار شد.

 

علی کاربر، مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) بیرجند در این خصوص گفت: برای این جشن فضاسازی و آذین بندی مسجد به همت اعضای کانون جهت برگزاری این جشن در محله و مسجد انجام شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: یکی از برنامه های این جشن سخنرانی و مولودی خوانی بود که در این راستا به موضوعاتی همچون اهمیت کسب علم و استفاده درست از آن و جهاد تبیین پرداخته شد.

 

کاربر با اشاره به اینکه مردم استقبال خوبی از جشن میلاد امام محمدباقر(ع) داشتند، ادامه داد: به مناسبت برگزاری جشن میلاد امام محمدباقر(ع) گروه سرود این کانون اقدام به اجرای سرودی با موضوع ولادت پنجمین پیشوای ما شیعیان کرد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در راستای برگزاری این جشن بزرگ به نوجوانان و جوانان همنام با محمد و باقر، هدایایی با حضور  قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اهدا شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند تاکید کرد: یکی از رسالت های این کانون پرداختن به سیره اهل بیت (ع) و مناسبت های مذهبی بهترین فرصت برای این مهم است.

 

کاربر به اشاره به برگزاری مسابقه گفت: در راستای برگزاری این جشن یک مسابقه با عنوان «شکافنده علوم» بین نوجوانان و کودکان حاضر در این جشن برگزار و به تعدادی از شرکت کنندگان به همت کانون جوایزی اهدا شد.

 

 

 

کد خبر 1248280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha