آمادگی تیم کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) برای مسابقات فوتسال دهه فجر

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) از آمادگی تیم نوجوانان این کانون برای حضور در مسابقات فوتسال ایام الله دهه فجر خبر داد.

امید روشنی صبح به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تیم نوجوانان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تمرینات خود را برای حضور در مسابقات فوتسال ایام الله دهه فجر آغاز کرده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: اعضای تیم انگیزه قوی برای قهرمانی در این دوره از مسابقات دارد و تلاش می کنند تا در مسابقات حضور فعال داشته باشند.

 

وی اظهار داشت: تمرینات فشرده ای به همت نوجوانان مسجدی برگزار شده است تا بتوانیم صحنه های خوبی را در مسابقات به نمایش بگذاریم.

 

روشنی صبح بیان کرد: تلاش می کنیم تا زمینه های تمرینات این نوجوانان را فراهم کنیم تا بتوانند انگیزه مضاعف برای مسابقات پیدا کنند و شور و نشاط ویژه ای برای حضور در مسابقات داشته باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) افزود: این کانون برنامه ریزی مهمی در حوزه ورزش دارد و یک میز پینگ پنگ نیز در محل کانون برای نوجوانان فراهم کرده است تا بتوانیم روحیه ورزشکاری اعضای را برانگیزد و استعدادهای ورزشی را کشف کند.

 

کد خبر 1248311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha