۳۲ درصد از شبکه انتقال آب خراسان شمالی فرسوده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: ۳۲ درصد از مجموع هفت هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه انتقال آب استان فرسوده است.

رضا نعیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی از اصلاح حدود ۱۳ هزار مترمربع شبکه فاضلاب خراسان شمالی خبر داد و اظهارکرد: این میزان اصلاح توسعه شبکه فاضلاب از محل اعتبارات داخلی، مشارکت مردمی و اعتبارات عمرانی انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی عنوان کرد: اصلاح و مرمت شبکه‌های فرسوده شهرهای استان طبق برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است و جلوگیری از هدر رفت آب، توزیع بهتر و مناسبتر آب، از خروجی های این اقدام است.

 

نعیمی خاطرنشان کرد: همچنین طی مدت یاد شده، هزار و 604 متر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح شهرستان های استان انجام شده است.

 

وی با اشاره به حوادث آب استان از ابتدای امسال تاکنون اضافه کرد: 65 خط انتقال، 70 مورد شیرآلات شبکه، 8 هزار و 230 مورد شیرآلات و لوله محفظه، 860 مورد کمربند و سه هزار و 916 مورد لوله و اتصالات از دیگر اقدامات انجام شده توسط عوامل اجرایی این اداره کل در سال جاری بوده است.

 

وی بیان کرد: در این مدت، حجم فاضلاب جمع آوری شده، 8 میلیون و 300 هزار مترمکعب و حجم فاضلاب تصفیه شده 8 میلیون و 100 هزار مترمکعب برآورد شده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیان کرد: هم اینک ۳۲ درصد از مجموع هفت هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه انتقال آب استان فرسوده است و سالانه سعی می‌شود با توجه به اعتبارات اصلاحات انجام شود.

 

به گفته نعیمی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها و ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها دارد.  

کد خبر 1248326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha