دشمن با شنیدن نام پاسداران به وحشت می افتد

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه این بار هم تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد گفت: دشمن حتی از اسم پاسداران ما وحشت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام تقی روحانی امروز (دوشنبه،۳ بهمن) در دیدار با فرماندهی سپاه شهرستان رودسر ضمن اشاره به رویکرد کور اخیر پارلمان اروپا علیه ملت ایران اسلامی اظهار داشت: وصیتنامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی (ره) حاوی مطالبی بسیار ژرف و عمیق است و لازم است همه مسئولان ما نسبت به مطالعه آن اهتمام بورزند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و بیان فرازی از فرمایشات امام خمینی (ره) در مورد این امام بزرگ ابراز داشت: امام محمد باقر(ع) در یک شرایط خاص که اسلام ناب محمدی(ص) در خطر جدی قرار گرفت، اسلام ناب را پاسداری کرد و دانشگاه تشکیل داد و همه ما امروز هر چه داریم از امام باقر و امام صادق (ع) است.

 

روحانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تاریخ صدر اسلام را زنده کرد یادآور شد: امام راحل نگذاشت اسلام حقیقی برای همیشه به تاریخ سپرده شود و در دوره زمانه ای که همه قدرت‌ها علیه انقلاب اسلامی بود فرمود این حکومت باید تمدن سازی کند و به حکومت جهانی مهدی فاطمه(س) متصل شود.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام از آن زمان تاکنون انقلاب اسلامی را رها نکرده‌اند اما نتوانستند جلوی اسلام ناب را بگیرند تصریح کرد: راهپیمایی میلیونی اربعین خود بهترین گواه از پیشروی اسلام ناب به رهبری جمهوری اسلامی است به همین دلیل دشمنان انقلاب احساس خطر کرده در این راه از هیچ توطئه، وحشی‌گری و دشمنی فروگذار نکرده‌اند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه تنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌تواند از اسلام ناب محمدی پاسداری کند، اشاره کرد و گفت: وقتی امام راحل این بنای مقدس را پایه‌گذاری کرد نگاه ایشان به همه ملت ایران اسلامی بود و ما امروز می‌توانیم متوجه شویم که واقعا فکر و آینده نگری امام راحل ما در این باره چگونه بود.

 

روحانی حضور همیشگی پاسداران و بسیجیان در بازسازی، امدادرسانی به مردم و انجام اقدامات عام‌المنغعه ساخت مسکن و نظایر اینها را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: فرانسه‌ای که دو سال است معترضان آن در خیابان‌ها حضور دارند و پلیس آن مردم را به شدت سرکوب کرده و حتی کشته است حالا آمده و طرحی را برای مقابله با اسلام ناب جمهوری اسلامی تهیه و به پارلمان اروپا برده است.

 

وی اضافه کرد: غربی‌ها وقتی دیدند با وجود اینکه حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند اما انقلاب اسلامی همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد این‌بار آمده و قصد دارند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار دهند اما اینها همه ناشی از محاسبه غلط دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه غربی‌ها با شنیدن فریاد جبهه مقاومت کم کم از موضع خود عقب نشینی کرده است افزود: دشمن حتی از اسم پاسداران ما وحشت دارد و ما دیدیم که بر سر آن ترامپ دیوانه قمار باز که سپاه را در لیست تروریسم قرار داد چه آمد طوری که الان حتی خواب و آرامش ندارد.  

 

روحانی ابراز داشت: همه ملت ایران پاسدار هستند و پشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و جان خود را می‌دهند تا سپاه بماند.

 

وی عنوان کرد: رئیس مجلس هم در انزلی موضع گیری خوبی در این رابطه داشتند از سویی مجلس ما منتظر است در صورتی که طرح ضد مردمی در اتحادیه و‌ شورای راهبردی اروپا تصویب شود تمام ارتش کشورهای اروپایی را در لیست تروریسم قرار دهد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه اینبار هم تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد خاطرنشان کرد: امروز ما جمع شدیم تا حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام بداریم تا ببینیم تکلیف دشمن با ما و تکلیف ما با دشمن چه خواهد شد و معتقدم ۲۲ بهمن امسال عاشورایی برپا خواهد شد و مردم یکصدا شعار مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.


 

کد خبر 1248395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha