هژمونی آمریکایی با جریان شیطانی سلطه بر جهان بشریت  احساسات امت بزرگ دین اسلام را جریحه دار کردند

نوروزی گفت: یک بار دیگر با وسیله انگاشتن آزادی بیان، کتاب آسمانی و معجزه پیامبر عظیم الشان اسلام« قرآن کریم » به آتش کشیده شد و دل هر مسلمان آزاد اندیش و عدالت طلب را آزرد و احساسات امت بزرگ دبن اسلام را جریحه دار کرد.

علیرضا نوروزی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: یک بار دیگر با وسیله انگاشتن آزادی بیان، کتاب آسمانی و معجزه پیامبر عظیم الشان اسلام« قرآن کریم » به آتش کشیده شد.

دیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: دل هر مسلمان آزاد اندیش و عدالت طلب را آزرد و احساسات امت بزرگ دین اسلام را جریحه دار کرد.

نوروزی گفت: هژمونی آمریکایی با جریان شیطانی سلطه بر جهان بشریت، همواره با قوانین خودساخته غیرمنطبق با فطرت انسانی، همواره سعی نموده تا با شایعه، توهین، اهانت و هتاکی به پاکی باورها و انوار اعتقادات بیش از یک میلیارد انسان معتقد، اهداف پلید خود را که همانا تفرقه و پلاریزه کردن جوامع است عملی نمایند.

وی ادامه داد: مقامات سوئدی در هفته گذشته با اجازه ای که به یکی از شخصیت‌های راستگرای افراطی دانمارکی دادند تا در استکهلم، نسخه‌ای از قرآن کریم را در آتش غفلت و کوردلی بسوزاند و کوردلانه تر اینکه حتی دادستانی کل سوئد نیز از بررسی و گشودن پرونده تحقیقاتی در این باره خودداری کرده است.

نوروزی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، ضمن محکوم نمودن این عمل سخیف غیر انسانی و غیر اخلاقی، از وزارت امورخارجه کشورمان درخواست می نماید تا مراتب اعتراض و برخورد جدی خود را با نمایندگان این کشور مطرح و پرونده رسیدگی به مجریان این حادثه دلخراش را در دادگاههای عمومی تشکیل و مجرمان را به مجازات برسانندتا دیگر شاهد اعمال مشابه نباشیم.

کد خبر 1248397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha