اجرای شب شعر « ایران سربلند» همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان های استان

عابدی با اشاره به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به مناسبته دهه فجر گفت: شب شعر « ایران سربلند» همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان های استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نشست ستاد استانی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ویژه برنامه های مختلفی را در سطح استان داریم.

 

وی افزود: در این راستا کمیته های فرهنگی و هنری را برگزار کردیم و همچنین در این زمینه نیز نشست کمیته اقلیت های دینی به مناسبت دهه فجر در استان برگزار کردیم که هر کدام از اقلیت های مذهبی برنامه های مختلفی را دنبال می کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: اجرای برنامه شب شعر « ایران سربلند» در تمامی شهرستان ها برنامه داریم و تاکنون نیز در برخی از شهرستان ها از جمله مهریز برگزار شده است.

 

عابدی ادامه داد: تولید نخستین آلبوم گروه های سرود استان را داشتیم  که هم اکنون نیز آلبوم ایران را در قالب آلبوم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی رونمایی می کنیم.

 

وی گفت: در حوزه هنرمندان نیز جشنواره فجر را داریم و در کنار آن نیز همایش گفتمان ساز در ایام الله دهه فجر نیز در این ایام را خواهیم داشت.

کد خبر 1248400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha