دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر و ابزار رسانه ماندگار می شود

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی تنها با زبان هنر و ابزار رسانه ماندگار خواهد شد گفت: دهه فجر فرصت تبیین هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز(دوشنبه، ۳ بهمن) در نشست هماهنگی تولید اقلام تبلیغی و محصولات فرهنگی ستاد دهه فجر گیلان، حضور پررنگ مردم ولایتمدار و انقلابی ایران در مناسبت‌های انقلاب اسلامی را قاطع‌ترین و صریح‌ترین پاسخ به گزافه‌گویی‌ها و توطئه‌گری‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: برنامه‌های دهه فجر سال‌ جاری که با ولادت امام جواد(ع) آغاز شده و با ولادت امیر مومنان(ع) ادامه می‌یاید پرنشاط‌ تر از گذشته برگزار می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار به حیات طیبه خویش ادامه می‌دهد افزود: تشدید دشمنی‌های غرب با ملت شریف ایران نشانه سرزندگی و پویایی انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه ملت مبارز ایران در طول چهل و چهار سال گذشته هرگز تسلیم خواسته‌های نامشروع دشمنان نشده و همواره بر مواضع انقلابی خود استوار مانده است تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه از شعارهای اولیه خود عقب‌نشینی نکرده است و همچنان بر اصول خود پایبند است.

 

اشجری با بیان اینکه دهه فجر فرصت تبیین هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: در مقطع کنونی بیان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جوانان و نوجوانان بسیار اهمیت دارد.

 

وی جهاد تبیین را واجب عینی دانست  و بر بازخوانی تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی به ویژه نقش دشمنان نظام در ایجاد فتنه‌ها و اغتشاشات برای نسل جوان تاکید کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حضور پررنگ نهادهای فرهنگی و فعالان انقلابی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را خواستار شد و اظهارکرد: برای ایجاد ارتباط موثر با نسل جوان باید با ادبیات آنان گفتگو کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی تنها با زبان هنر و ابزار رسانه ماندگار خواهد شد خاطرنشان کرد: از همه توان و امکانات نهادها و دستگاه‌ها برای تولید اقلام تبلیغی و محصولات فرهنگی بهره‌برداری شود.

 

کد خبر 1248402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha