اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر/ ساز هنرمندان موسیقی اقوام و نواحی کشور در گلستان کوک می شود

رعیت از اجرا و برگزاری بیش از ۱۳۰ برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد رعیت امروز (دوشنبه ۳ بهمن) در نشست با اعضای ستاد خبری فجر گلستان اظهارکرد: با وجود همه توطئه‌ها، هجمه‌ها و تلاش های دشمنان پیوند مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی روزبه روز عمیق تر و گسترده تر شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیته هنری و هنرمندان ستاد دهه فجر گلستان گفت: در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۳۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری در استان برنامه ریزی شده و پراکنش اجرای برنامه ها از دورترین و محروم ترین شهرها و روستاها تا مناطق نسبتاً برخوردار خواهد بود.

 

وی افزود: جنگ های شادمانه، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، جلسات تبیینی، نشست های عصر شعر و ... بخشی از برنامه های این ایام خواهد بود.

 

رعیت بیان کرد: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امسال نیز از ۱۷ تا ۲۲ بهمن در دو پردیس سینمایی استان در قالب ۴ سالن و یک هزار صندلی برگزار خواهد شد. همچنین جشنواره موسیقی فجر نیز از ۲۸ بهمن تا سوم اسفند در گرگان و برخی شهرهای دیگر از جمله بندرگز، مراوه تپه، علی آبادکتول، بندرترکمن و گنبدکاووس برگزار می شود.

 

وی افزود: جشنواره تجسمی نیز در هفته سوم بهمن ماه با حضور هنرمندان و آثار برتر تجسمی این هنرمندان  به میزبانی گلستان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1248415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha