دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در ایلام برگزار می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در این استان خبر داد.

 سرهنگ محمد حسن فولادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان اینکه مرحله استانی جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس  با عنوان یوسف در  استان ایلام برگزار می شود، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی این جشنواره ۲۰ اسفند ماه سال جاری است.

 

وی با بیان اینکه  این جشنواره در سه بخش بزرگسال، نوجوان و ویژه با محوریت وحدت ملی و ایران قوی برگزار می شود، تصریح کرد: موضوع اصلی داستان ارسالی در بخش بزرگسال حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت است و حجم اثر ارسالی نباید از چهار هزار کلمه بیشتر باشد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام یادآور شد: در بخش نوجوان موضوع اصلی داستان ارسالی حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام است و  حجم اثر ارسالی نباید بیشتر  از چهار هزار کلمه باشد و طبق معیارهای داستان نوجوان و برای این گروه سنی نوشته شده باشد.

 

سرهنگ فولادی با اشاره به اینکه بخش ویژه  این جشنواره داستان کوتاه با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» است، ابراز کرد: موضوع و مضمون داستان در این بخش با توجه به شعار (وحدت ملی، ایران قوی) است و حجم اثر ارسالی نباید بیشتر  از چهار هزار کلمه باشد.

 

وی تصریح کرد:  علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در بخش های مختلف جشنواره به آدرس ایلام، نبش میدان دفاع مقدس، اداره کل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیریت ادبیات و تاریخ، دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس ارسال و از طریق پیام رسان ایتا  با شماره 09923650049  اقدام کنند.

 

کد خبر 1248448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha