کاروان راهیان نور بستر مناسبی برای تحقق جهاد تبیین است

سردار کرمی با بیان اینکه کاروان راهیان نور بستر مناسبی برای تحقق جهاد تبیین است، گفت: برای نسل جوان ، حماسه‌ها و رشادت‌های شهدا باید به طور صحیح روایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز در جلسه هماهنگی قرارگاه راهیان نور استان زنجان با اشاره به اینکه برپایی کاروان‌های راهیان نور ادامه همان جنگ است، اما به شکل فرهنگی، تصریح کرد: راهیان نور فرصتی برای تجدید پیمان با شهداست.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه کاروان راهیان نور بستر مناسبی برای تحقق جهاد تبیین است، گفت: برای نسل جوان ، حماسه‌ها و رشادت‌های شهدا باید به طور صحیح روایت شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در سخنانی اظهار کرد: در برهه کنونی ما بعنوان وارثان شهدا وظیفه سنگینی بر عهده داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا این فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده نیز منتقل شود.

 

علی اسماعیلی در ادامه افزود : برگزاری اردوهای راهیان نور بعنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تاثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل های آینده دارد؛ لذا همه دستگاه ها باید در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن این اردوها اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 1248792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha