پارلمان اروپا در برابر اقتدار سپاه پاسدران درمانده شده است

هادی ضمن اعلام حمایت از سپاه پاسداران گفت: اقدام پارلمان اروپا از سر درماندگی و سردرگمی برابر اقتدار سپاه پاسداران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، امیر هادی امروز 5 بهمن به همراه شورای اداری این شهرستان با حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت روح الله استان و ضمن دیدار با سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله، حمایت و تقدیر ویژه از تلاش‌های گسترده سپاه برای خدمت به مردم و نظام را اعلام و اقدامات کشورهای تروریست‌پرور غربی را محکوم کردند.

 

فرماندار شهرستان اراک قرار گرفتن نام فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در لیست تحریم ها، برای بار چندم توسط غربی ها را، مدال دیگری بر مدال های افتخار آمیز ایشان دانست و ادامه داد: با این اقدام که از سر درماندگی و سردرگمی دشمنان است، برگ دیگری بر افتخارات و کارنامه درخشان این فرمانده خدوم و انقلابی اضافه شد.

 

وی با اشاره به اینکه تحریم فرمانده سپاه استان مرکزی نشان از عملکرد درخشان و موثر ایشان در خنثی کردن توطئه های دشمنان خصوص در فتنه اخیر را دارد، ادامه داد: امروز مردم استان مرکزی و شهر اراک به وجود چنین فرمانده انقلابی و مردمی افتخار می کنند.

 

این مقام مسئول به افتخارات زیادی که سپاه روح الله استان مرکزی با فرماندهی سردار کریمی خلق کرده است اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان وقتی از تحریم فرماندهان ارزشی سپاه نتیجه ای نمی گیرند در نهایت نهاد انقلابی سپاه رو در لیست به اصطلاح خودشان تروریستی قرار می دهند.

 

هادی اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که این حرکت ها قطعا محکوم به شکست است و ملت ایران پاسخ آنها را در ایام الله دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داد.

کد خبر 1248846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha