۴۸ واحد مسکن شهری مددجویان بهزیستی آماده افتتاح شد

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: برای ایام مبارک دهه فجر امسال، ۴۸ واحد مسکن شهری مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان آماده افتتاح شد.

بلال اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: عملیات احداث واحدهای مسکونی پروژه آفتاب واقع در کوی وحدت شیروان از سال 97 آغاز شده بود که اعطای زمین و قرارداد با پیمانکار توسط اداره راه و شهرسازی و ساخت آن توسط بهزیستی شیروان انجام شد.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان عنوان کرد: هزینه ساخت هر واحد مسکونی، 450 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت، 12 ساله و 400 میلیون ریال آورده شخصی می باشد که زیربنای هر واحد، 85 مترمربع است.

 

اکبرپور خاطرنشان کرد: همچنین هزینه محوطه سازی، پکیچ، آسانسور توسط اداره بهزیستی برای هر نفر به مبلغ 220 میلیون ریال از اعتبارات بلاعوض مسکن پرداخت شده که با احداث طرح های مزبور، 48 خانوار مشتمل بر 200 نفر از جمعیت زیرپوشش بهزیستی شهرستان از خدمات مسکن برخوردار خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: تسریع در تکمیل و ساخت طرح‌های مسکن شهری و همچنین تأمین زمین و کمک به ساخت مسکن خانوارهای زیر پوشش بهزیستی با مشارکت بهزیستی و بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفته و با جدیت دنبال خواهد شد زیرا که مهم ترین دغدغه و مطالبات این جامعه هدف است.

 

وی بیان کرد: تأمین مسکن برای معلولین و افراد کم توان جسمی حرکتی همواره از جمله اولویت‌های مهم است که طی چند سال اخیر توجه ویژه ای به این مبحث شده است.

 

 

کد خبر 1248998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha