امروز باید در جهاد تبیین، دستاوردها و گام های اساسی انقلاب را روایت کنیم

حجت الاسلام عسگری،گفت: دهه فجر در واقع مقطع رهایی ملت ایران و بخش از تاریخ کشور است که گذشته را از آینده جدا کرده است و امروز بر همه واجب است که در جهاد تبیین، دستاوردها و گامهای اساسی انقلاب و پیشرفت این سرزمین را روایت کنیم .

حجت الاسلام مصطفی عسگری ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر ، گفت: انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی و دهه فجر طلیعه آن است که اگر این وعده الهی به انقلابیون را روایت نکنند دشمن آنرا برعکس روایت می کند .

 

خطیب موقت جمعه شهرستان سرپل ذهاب، افزود:  انقلاب اسلامی ایران الگوی تمام نهضت‌های آزادیخواه جهان شده است و ما وظیفه داریم که در این ایام به روایت حوادث و وقایع انقلاب و اندیشه هام امام راحل و بیان دستاوردهای انقلاب بپردازیم .

 

وی خاطر نشان کرد: امام با بصیرت و لطف الهی توانست با کمک مردم این صحنه را مدیریت کندو در شرایطی که تمام دشمنان بیرونی و درونی انقلاب می خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند ؛ ملت ایران تمامی نقشه های شوم دشمنان خط بطلان خواهند کشید.

 

حجت الاسلام عسگری،تصریح کرد: دهه فجر خصوصا ۲۲ بهمن در حکم عید غدیر است زیرا دراین روز نعمت ولایت ، اتمام نعمت و تکمیل آن برای ملت ایران تحقق خارجی گرفت . 

 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب ، با اشاره به عواملی که نقش ویژه‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن۵۷ داشت، اظهار کرد:حضور پرشور و گسترده جوانان این مرز و بوم از شرق تا غرب از شمال تا جنوب کشور بود، جوانانی که با تمام وجود به میدان آمدند تا امروز ما اندیشه آنها را در پیشرفت‌های علمی و پزشکی، نظامی و فضایی، سیاسی و ورزشی، اقتصادی و هنری به وضوح لمس کنیم.

 

وی گفت:امروز هم بعد از ۴۴سال همچنان شاهد بالندگی جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، پزشکی و حتی تسلیحات نظامی و موشک و ماهواره هستیم بالندگی‌هایی که خود محصول خودباوری‌های تزریق شده از انقلاب مردمی ایران به جوانان این مرز و بوم  بوده و است.

 

 

کد خبر 1249265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha