همایش بزرگداشت يوم الله ۱۲ بهمن در تبریز برگزار می‌شود

همایش بزرگداشت يوم الله ۱۲ بهمن در تالار اجتماعات مصلي اعظم حضرت امام خميني(ره) تبريز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری، رئیس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: يوم الله 12 بهمن يادآور بازگشت ظفرمندانه معمار كبير انقلاب اسلامي و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني به ميهن پس از 15سال تبعيد و دوري از وطن و آغاز جشن هاي ايام الله دهه مبارك فجر است.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت قهرمان و شهيدپرور ايران اسلامي پس از سالها مبارزه و لبيك گويي به نداي برحق امامشان، سرانجام در ۱۲ بهمن به پيشواز مردي رفتند كه تاريخ را متحول و معادلات سياسي جهان معاصر را تغيير و حكومت الله را در زمين احيا كرد.

 

اسکندری گفت: يوم الله 12 بهمن امسال نيز در چهل و چهارمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، مردم ولايتمدار و شهيدپرور  آذربايجان شرقي همزمان با سراسر كشور با حضور در مراسم تجديد بيعت با ولايت، يكبار ديگر عشق و ارادت خود را به ولايت فقيه نشان داده و ميثاق نا گسستني با آرمانهاي والاي اسلام و انقلاب و شهداي گرانقدر و منويات حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي تجديد خواهند كرد.

 

وی از عموم مردم ولايتمدار تبريز به ویژه از خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و اقشار مختلف مردم نيز دعوت مي شود در همایش ویژه يوم الله ۱۲ بهمن كه در محضر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه محبوب تبريز حضرت آيت الله دکتر آل هاشم(دامت بركاته) برگزار خواهد شد؛ شركت کنند.

 

رئیس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربایجان شرقی گفت: این مراسم چهارشنبه ۱۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ در تالار اجتماعات مصلي اعظم حضرت امام خميني(ره) تبريز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1249389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha