گلستان میزبان دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی

رعیت گفت: دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی با همکاری آموزش و پرورش و به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد رعیت شامگاه امروز در اولین دوره ملی توانمندسازی مربیان سرود دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی در گرگان اظهارکرد: کسانی که خانه‌هایشان سست‌تر از عنکبوت است به خیال خام خود به امام رضا (ع) جسارت کردند در حالیکه نمی‌دانستند دل‌های مردم ایران، شیعه و سنی با عشق به حضرت ثامن‌الحجج (ع) عجین شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اهل سنت و شیعه، مسلمان و غیرمسلمان و پیروان سایر ادیان از خورشید امام خوبی‌ها گرما و نور می‌گیرند.

 

وی با اشاره به اهانت به قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی بیان کرد: رسول خدا (ص) دو گوهر گرانبها بین مردم به یادگار گذاشت اما عده‌ای خواستند با این کارها به ساحت مقدس قرآن اهانت و جسارت کنند اما این کارهای نابخردانه سودی برایشان نخواهد داشت.

 

رعیت گفت: دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی با همکاری آموزش و پرورش و به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود. برگزاری کارگاه توانمندسازی مربیان سرود آموزش و پرورش نیز از  دیگر اقدامات مبتکرانه و میدانی بنیاد بین‌المللی امام‌رضا (ع) است.

 

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در کنار آموزش و پرورش استان به عنوان دبیرخانه جشنواره خود را خادم می‌داند و امیدواریم این جشنواره‌ها منجر به تولید آثار فاخری شود.

 

کد خبر 1249461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha