بررسی وضعیت بودجه بخش سلامت ارتش و بنیاد شهید و امور ایثارگران

نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به بررسی وضعیت بودجه بخش سلامت ارتش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان پزشکی قانونی و سواحل مکران در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور و پیشنهادات واصله نمایندگان اختصاص داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ نشست امروز ( دوشنبه، ۱۰ بهمن ماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به بررسی وضعیت بودجه بخش سلامت ارتش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان پزشکی قانونی و سواحل مکران در لایحه بودجه 1402 کل کشور و پیشنهادات واصله نمایندگان اختصاص داشت. در این نشست که با حضور مسئولان دستگاه‌ها برگزار شد، نیازهای بودجه ای تشکیلات بهداشت و درمان بخش های زمینی، دریایی و هوایی ارتش از جمله تجهیزات بیمارستانی و اعتبارات عمرانی و همچنین ساخت مگاهاسپیتال مورد بررسی قرار گرفت البته هر چند باید به این مباحث در قانون برنامه هفتم توسعه هم پرداخته شود اما برشی از آن در قانون بودجه سال آتی مدنظر است.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید هم در این نشست ضمن تقاضای حفظ احکام سال جاری، بر ضرورت احیای اعتبار ارزی به منظور تامین تجهیزات وارداتی و بیمارستان های مختصص جانبازان و همچنین تامین تجهیزات لازم برای جانبازان نخاعی تاکید کرد.

 

رئیس سازمان پزشکی قانونی بر ضرورت تقویت رشته پزشکی قانونی تاکید کرد و برای تحقق این موضوع باید تدابیر لازم به کار برده شود همچنین وضعیت بودجه بخش سلامت منطقه ویژه مکران هم در ادامه نشست بررسی و مسئولان ذیربط توضیحات لازم را ارائه کردند و مقرر شد در کمیسیون تلفیق برای پیش بینی منابع لازم و یا طرح پیشنهادات مناسب تلاش شود.

کد خبر 1249667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha