رقابت ۷۴ نفر از سراسر کشور در چهل و پنجمین دوره مسابقات  قرآن کریم در قم/ برگزیدگان معرفی شدند

نفرات برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سه بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سه بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه وپس از رقابت 74 نفر از سراسر کشور در دو بخش خواهران و برادران امروز (سه‌شنبه 11 بهمن ماه ) در سالن همایش‌های مجتمع امامزاده سید علی(ع) برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند .

بر اساس این گزارش در بخش خواهران صبا صادقی از کرمانشاه، زهرا نصیریان از فارس، نسرین مهدوی از اصفهان، منصوره معینی از فارس و رضوان محمدی از اصفهان، در رشته تفسیر حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

 

در بخش صحیفه سجادیه نیز اولیاء خان بابایی از گیلان، هانیه فیروزآبادی از کرمانشاه، مریم رفیعی از اصفهان، هناء دشتی از ایلام و اعظم مددخانی از قم  به عناوین برتر دست یافتند.

 

همچنین به ترتیب مریم شکرانی کوشکی از اصفهان، فاطمه خالقی از خراسان رضوی، تقوا داوودی از تهران، ناهید شفیعی دستگردی از اصفهان و اطهره قاضی‌زاده احسایی از کرمان در رشته نهج‌البلاغه به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

 

در بخش برادران نیز علی صدوقی از لرستان، مهدی ربیعی لاکمه سری از گیلان، علی اصغر رستمی درونکلا از مازندران، محمد عباسی از قم و احمد برزگر از تهران حائز رتبه های برتر شدند.

 

در رشته نهج البلاغه نیز سید محمد مجتبی صفایی از بوشهر، علی سوخکی از فارس، غلامحسین فاتحی از چهارمحال و بختیاری، رحیم عنایت‌زاده از اصفهان و ابراهیم مسجدی از فارس رتبه های برتر را کسب کردند.

 

مسعود غفاری فینی از اصفهان، سجاد حبیبی از قم، هاشم وحیدیان از خراسان رضوی، علیرضا جاوید از آذربایجان شرقی و مرتضی خرمی از مازندران نیز در رشته صحیفه سجادیه رتبه برتر را کسب کردند.

کد خبر 1249823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha