گزارش شورای عالی همایش بین المللی اربعین و سربازان مقاومت تقدیم استاندار کرمان شد

جمعی از اعضای شورای عالی همایش بین المللی اربعین و سربازان مقاومت با ارائه گزارشی از فعالیت ها؛ در خصوص برگزاري همایش در کرمان بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ اعضای شورای عالی همایش بین المللی " اربعین و سربازان مقاومت" سه شنبه(۱۱ بهمن) با نماینده عالی دولت در استان و استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

 

 

در ابتدای این نشست حجت الاسلام علی عارفی، رئیس همایش بین المللی "اربعین و سربازان مقاومت" با ارائه گزارشی از برگزاری پیش همایش مربوطه همزمان با ایام اربعین حسینی در کربلای معلی گفت: سخنرانی های علمی با حضور اساتید دانشگاه های کرمان و برخی شخصیت های خارجی انجام شد.

 

 

وی با ارائه سرفصل های پيشنهادی برای برگزاری همایش اصلی در کرمان؛ خواستار دستور استاندار مبنی بر تقسیم کار میان دستگاه ها و نهادهای مختلف شد.

 

 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم اربعین را پدیده ای مردمی و متوقف ناپذیر توصیف و بر لزوم تشکیل کمیته علمی پیرامون این پدیده باعظمت با همکاری کشورهای اسلامی تاکید کرد.

 

 

وی تصریح کرد: اربعین در حوزه مقاومت، الزامات  متفاوتی دارد و حتماً باید دستگاه ها هماهنگ باشند ضمن اینکه دانشگاه ها باید وقت بگذارند.

کد خبر 1249884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha