جهاد تبیین و روشنگری تکلیف امروز همه ماست

حجت الاسلام پورآرین گفت: امروز راهبرد دشمن کتمان حقایق است و در همین خصوص رهبر معظم انقلاب فرمودند «جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری است و هر کس می تواند باید اقدام کند»، از این رو مهمترین جهاد امروز برای ما جهاد تبیین و روشنگری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام یوسف پورآرین در مراسم جشن بزرگ انقلاب که امروز ( سه شنبه ۱۱ بهمن) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، بیان کرد: در خصوص هریک از کسانی که مسندی دارند و اهل قلم، بیان و فعالیت اجتماعی هستند،  مقام معظم رهبری تکلیف را مشخص کردند و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری امروز سیاست قطعی رسانه های معاند اسلام این است واقعیت ها را تحریف کرده و دائم در حال تحریف واقعیت ها و دروغ پردازی هستند؛ با توجه به این فرمایشات رهبری باید تکلیف امروز را بدانیم چرا که این رسانه ها خبرهای مربوط به جمهوری اسلامی را با دروغ آمیخته و چهره زشت رژیم طاغوت را بزک و آرایش می کنند. 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: امروز راهبرد دشمن کتمان حقایق است و رهبری فرمودند جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری است و هر کس می تواند باید اقدام کند و مهمترین جهاد امروز برای ما جهاد تبیین و روشنگری است.

 

وی اضافه کرد: بر اساس فرمایش رهبری وقتی به صحنه و نبرد دشمن نگاه می کنیم می بینیم دشمن جنگ ترکیبی را شروع کرده در آن هم فشار اقتصادی، تحریم، اغتشاش خیابانی، ایجاد اغتشاش فکری و ذهنی و هم شایعه پراکنی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: رهبری می فرمایند دشمن به دنبال اثبات ناکارامدی نظام است و این نقشه دشمن است تا مسئولان و خواص و مردم به این نتیجه برسند و  در واقع دشمن با تحریف واقعیت ها به دنبال ناامید کردن مردم است.

 

وی اعلام کرد: اثبات ناکارآمدی موجب ناامیدی مردم می شود دشمن با این کار می‌خواهد موجب شود اراده ای برای مبارزه تمدنی  و رمقی برای مردم برای حرکت به سمت قله وجود نداشته باشد.

 

حجت الاسلام پورآرین گفت: رهبری می فرمایند امیدافرینی ریشه‌ای ترین جهاد در میدان جهاد تبیین است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز انبوهی از رسانه های دشمن با هزاران متخصص هنر و رسانه و علوم ارتباطات در کار هستند زیرا در نظام جمهوری اسلامی مردم را ناامید کنند و ما باید از خود سوال کنیم در این جهاد و جنگ بین اسلام و کفر و روایت دروغ و حقیقت کجای این جبهه هستیم. 

 

 

 

کد خبر 1249891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha