مسابقه " پیوند مهدویت و انقلاب" برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر برپایی مسابقه دهه فجر با عنوان پیوند مهدویت و انقلاب گفت: به منظور تبیین هرچه بهتر معارف بلند و عالی انقلاب اسلامی ایران، مسابقه ای با عنوان پیوند مهدویت و انقلاب اسلامی با محوریت کتاب دکل اجرا می شود.

حجت الاسلام کاظم شکری با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ایام الله دهه فجر یکی از بهترین ایام به منظور تبیین جایگاه انقلاب اسلامی و ارزش هایی است که با تحقق این انقلاب مردمی شکل گرفت.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: به منظور تبیین هرچه بهتر معارف بلند و عالی انقلاب اسلامی ایران، مسابقه ای با عنوان پیوند مهدویت و انقلاب اسلامی با محوریت کتاب دکل اجرا می شود. 

 

به گفته وی، علاقمندان به منظور دسترسی به سوالات مسابقه دهه فجر می توانند به آدرس بنیاد مهدویت به آدرس البرز مهدویت مراجعه کنند. 

 

وی اظهار کرد: طی دهه فجر، به صورت روزانه سوالات ارائه می شود و علاقمندان با پاسخگویی به آن می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند. 

 

شکری تصریح کرد: این دوره از مسابقات با مشارکت رادیو معارف، اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، حوزه هنری، بنیاد مهدویت و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برپا می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: جوایزی اعم از کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی، ۲ شب اقامت رایگان به همراه یک نفر در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی جنب مسجد مقدس جمکران اهداء می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1249902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha