اکران فیلم های فجر در سینماهای زنجان

قاسمی از اکران فیلم های فجر در سینما بهمن و سینما روشای زنجان خبر داد و گفت: اکران فیلم ها از ۱۷ بهمن ماه آغاز و تا ۲۳ بهمن ادامه خواهد داشت.

ابراهیم قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر به برنامه های پیش بینی شده در حوزه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اشاره کرد و گفت: اکران فیلم های فجر در این ایام در دستور کار خواهد بود.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان به اکران فیلم های فجر همزمان با ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: اکران فیلم های فجر در سینما بهمن و سینما روشا از ۱۷ بهمن شروع و تا ۲۳ ادامه خواهد داشت.

 

وی از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در زنجان خبر داد و گفت: جشنواره موسیقی فجر با شرکت ۱۲ گروه از هنرمندان این عرصه همزمان با جشنواره کشوری در استان برگزار می شود.

 

به گفته قاسمی، در بخش هنرهای تجسمی نمایشگاهی از آثار فاخر هنرمندان استان و شهرستان های تابعه و ارائه ورکشاپ در نگارخانه فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزارخواهد شد.

 

این مسئول همچین به بزرگداشت هنرمند دفاع مقدس استاد حسن ترخوانه اشاره کرد و گفت: این برنامه با همکاری حوزه هنری چهارشنبه ۱۲بهمن ماه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) استان برگزار میگردد.

 

نمایشگاه آثار هنری استاد حسن ترخوانه هم اکنون در نگارخانه فرهنگسرای امام (ره) تا ۱۲ بهمن دایر می باشد.

کد خبر 1250011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha