مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان نیازمند هوشیاری آحاد ملت است

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه در دوران سخت و متفاوتی قرار داریم، گفت: مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان هوشیاری آحاد ملت را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی، امام جمعه بندرآستارا امروز(چهارشنبه، ۱۲بهمن) در دیدار فرماندار و جمعی از مسئولین با وی که به مناسبت دهه مبارک انجام شد با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهارکرد: امیدواریم در ایام‌الله دهه فجر بتوانیم طرح‌های خوب و عام‌المنفعی را آماده و به مردم ارائه دهیم و یک خاطره خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب مانند جنگ احزاب زمان پیامبر اکرم(ص) که همه کفار مقابل پیامبر و همه مسلمانان ایستادند امروز هم چنان جنگی و چه بسا سخت‌تر و سنگین‌تر داریم و این هوشیاری و آگاهی ما را می‌طلبد که خسته و ناامید نشویم زیر اگر این روحیه ناامیدی را در جامعه تزریق کنیم نمی‌توانیم پاسخگوی مردم خودمان باشیم

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه در دوران سخت و متفاوتی قرار داریم، گفت: دشمن جنگ ترکیبی را علیه ما تحمیل کرده و در برهه‌ای امنیت داخلی و در برهه‌ای مرزها و مسائل اقتصادی را تهدید می‌کند و کارشکنی‌های دیگر نیز می‌کند و این‌ها قطعه‌ای از جنگ دشمن است.

 

*انقلاب اسلامی پر قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد

عنایت رضایی‌پور، فرماندار بندرآستارا نیز در این دیدار با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: انقلاب از زمانی که به وقوع پیوست تا الان در کنار اینکه ابرقدرتان و استعمارگران هجمه های زیادی را به انقلاب و کشور داشتند، پر قدرت مسیر خود را ادامه می‌دهد.

 

وی افزود: زمانی می‌رسد که این تعهد و مسئولیت‌پذیری ما بتواند این انقلاب را بدست منجی عالم بشریت حضرت مهدی(موعود(عج) برساند.

 

رضایی پور با بیان‌اینکه در رتبه چهارم نانو در جهان هستیم، تصریح‌کرد: با وجود تحریم‌ها و جنگ دشمنان، یک‌هزار و ۱۲۰ محصول داخلی را به بیش از ۴۰ کشور دنیا صادر کنیم.

 

رضایی‌پور خاطرنشان‌کرد: امروز ما بر اساس شاخص جهانی نوآوری در منطقه دومین کشور نوآور هستیم و پژوهشکده رویان ما جزو ۱۰ مرکز برتر جهان از نظر علمی و پژوهشی در زمینه سلول‌های بنیادی است.

کد خبر 1250164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha