۵۱ مسجد آذربایجان غربی میزبان معتکفان در استان/اعتکاف ویژه دانش‌آموزی و دانشجویی با عنوان «خلوت آسمانی»

حجت الاسلام و المسلمین خضرلو گفت: امسال با توجه به عدم وجود محدودیت‌های کرونایی مثل سال قبل ۵۱ مسجد آذربایجان غربی میزبان معتکفان در استان است.

جت الاسلام و المسلمین رحمان خضرلو، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: امسال با توجه به عدم وجود محدودیت‌های کرونایی مثل سال قبل ۵۱ مسجد آذربایجان غربی میزبان معتکفان در استان است.

وی افزود: برای اولین بار امسال ما اعتکاف ویژه دانش‌آموزی و دانشجویی را تحت عنوان خلوت آسمانی در سطح استان در ۳ شهرستان ارومیه، خوی و میاندوآب برگزار خواهیم کرد.

این مسئول ادامه داد: صلای بزرگ امام خمینی(ره)، مسجد امیرالمؤمنین واقع در خیابان ارتش، لطفعلی خان، مسجد جامع ارومیه و موسی بن جعفر(ع) خیبان ارشاد (دانش‌آموزان پسر) ویژه برادران و مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، مساجد اباالحسن خیابان صمدزاده، امام حسین در خیابان بهداری، عمار در خیابان عمار و ولیعصر(عج) در خیابان راهنمایی(دانش‌آموزان دختر) خواهد بود و مساجد جنرال، علی بن ابی طالب(ع) خیابان جمهوری، بقیة‌الله در خیابان آزاداگان و یازهرا در خیابان حسین‌آباد به صورت مشترک برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خضرلو گفت: زمان برگزاری اعتکاف ۱۵-۱۶-۱۷ بهمن ماه که مصادف است با ۱۳-۱۴-۱۵ ماه رجب است است.

وی افزود: افراد داوطلب جهت ثبت نام در سامانه از شنبه ۸ بهمن جهت ثبت نام به سایت‌های https://etekaf-ag.ir/ و https://ido-ag.ir/ و یا به صورت حضوری به ادارات تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

 

کد خبر 1250176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha