قرآن محوری و استفاده از ظرفیت های مردمی دو راهبرد بسیج در فضای مجازی است

معین با بیان اینکه جوانان بسیجی اتوبان یکطرفه دشمن در فضای مجازی را پاسخ دادند، گفت: قرآن محوری و استفاده از ظرفیت های مردمی دو راهبرد اثرگذار بسیج در فضای مجازی در مقابله با دشمن است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مسلم معین، رییس سازمان فضای مجازی بسیج در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با گرامیداشت سالروز آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و یاد و خاطره شهدا و سالروز ورود امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه فضای مجازی بسیج بر دو راهبرد مهم تکیه دارد؛ قرآن محوری و مردم پایه بودن فعالیت های مجازی.

 

وی افزود: اقدامات فضای مجازی بسیج بر مدل کنشگری در فضای فرهنگی و مبتنی بر آموزه های قرآنی است. توجه به احساسات و خواسته های مخاطب در فضای مجازی و تاثیرگذاری با هدف غلبه در موضوع نفوذ اقدام به موقع و سریع در این فضا از اهداف بسیج در فضای مجازی است.

 

وی با بیان اینکه مردم پایه بودن راهبرد دوم بسیج در فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن از فضای مجازی بهره می برد، استفاده از ظرفیت های مردمی و جوانان بسیجی و هوشمند بسیار ضروری است و دشمن از تلفیق هوش مصنوعی با هوش انقلابی نگران است. امروز جوانان بسیجی توانسته اند اتوبان یک طرفه دشمن را پاسخ دهند و دوران بزن درویی در فضای مجازی نیز تمام شده است.

 

بنا بر این گزارش، جعفری، دبیر چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در ادامه این همایش از ثبت نام چهار هزار نفر در اولین مرحله از این رویداد خبر داد و گفت: از این تعداد 470 نفر به مرحله استانی راه یافتند و 118 تیم در مرحله کشوری به رقابت پرداختند.

 

جعفری در ادامه سخنان خود پیشنهاد شکل گیری دبیرخانه دایمی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج را ارایه کرد.

 

این مراسم با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سلامی فرمانده کل سپاه در مرکز پنج آذر بسیج برگزار شد و در پایان از ابوذر روحی و سید حجاز حجازی به عنوان چهره سال فضای مجازی تقدیر شد و منتخبین در چهار رشته این رویداد در سه رتبه اول تا سوم مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

بنا بر این گزارش، در این مراسم از خانواده شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و شهید روح الله عجمیان به عنوان چهره های ماندگار فضای مجازی 1401 تجلیل شد.

کد خبر 1250190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha