کتاب «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» منتشر شد

دبیر هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان گفت: در آستانه همایش تجلیل و نکوداشت از شخصیت اخلاقی و عرفانی حضرت آیت الله اسدالله جوادی به عنوان «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» کتابی درباره زندگی و خاطرات ایشان منتشر شده است.

حجت الاسلام حامد اهتمام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان اظهار داشت: آیت الله اسدالله جوادی از محله گورتان اصفهان است و در مدت چهل سال تحصیل بی وقفه توانست از محضر حدود 50 تن از اساتید حوزه های علمیه کسب فیض نماید و به درجه اجتهاد برسد.

 

دبیر هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان افزود: مسجد جامع گورتان، پایگاه اصلی این عالم دینی و شاهد ده ها سال خدمت آیت الله جوادی به مردم منطقه غرب اصفهان بوده است و دانشجویان و طلاب زیادی از تدریس استاد و عامه مردم از منبرهای ایشان در تمامی این سال ها بهره برده اند.

 

وی با بیان این که آیت الله جوادی پدر دو شهید هستند، گفت: هدف از برگزاری این همایش، تبيين الگوهاي موفق تبليغي براي بهره برداري ديگر مبلّغان از تجربيات و هدفمندی تبلیغ و تقویت روحیه جهادی تبلیغی در بین مبلغان برادر و خواهر است.

 

این مسئول گفت: عموم علاقه مندان می توانند در آستانه برگزاری همایش تجلیل و نکوداشت از شخصیت اخلاقی و عرفانی حضرت آیت الله اسدالله جوادی به عنوان «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» کتابی درباره زندگی و خاطرات ایشان را از نشانی اینترنتی m8r.ir/2211 دریافت نمایند.

 

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: همایش «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» روز پنجشنبه ۱۳ بهمن سال جاری ساعت ۹ صبح، خیمه گلستان شهدا اصفهان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1250198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha