پیش بینی ۵۰۰ برنامه توسط کمیته های «قرآنی» و «هیئت ها و تشکل های دینی» ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام موسوی نیا با اشاره به برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای ایام الله دهه فجر، گفت: حدود ۵۰۰ برنامه توسط کمیته های «قرآنی» و «هیئت ها و تشکل های دینی» برای دهه فجر پیش بینی شده است.

حجت الاسلام سیدهاشم موسوی نیا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی مسئولیت دو کمیته «قرآنی» و کمیته «هیئت ها و تشکل های دینی» ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در حوزه کمیته قرآنی 56 برنامه در دستور کار قرار گرفته، اظهار کرد: تجلیل از نونهالان قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس، مساجد و خانه های قرآنی در کل استان با حضور یاراحمدی، فاری بین المللی، برگزاری کلاس های آموزش قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی و ... در این ایام برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با بسیاری از دستگاه ها از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، ورزش و جوانان، صدا و سیما و نیروی انتظامی در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مشارکت خواهد داشت.

 

موسوی نیا با بیان اینکه در حوزه کمیته «هیئت ها و تشکل های دینی» نیز هماهنگی با همه ائمه جماعات ادارات جهت روشنگری دهه فجر صورت گرفته، گفت: برگزاری آئین معنوی اعتکاف در 50 مسجد شهری، برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد مجری اعتکاف در دهه فجر، اعزام مبلغین توانمند کشوری به مناطق استان، برگزاری برنامه های جشن میلاد امیرالمومنین (ع) با موضوع روشنگری و طنین بانگ «الله اکبر» شب 22 بهمن در مساجد از جمله برنامه های این سازمان در استان است.

کد خبر 1250274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha