مرزبانی جمهوری اسلامی با اقتدار آماده پاسخگویی به تهدید دشمنان است

قاسمی با بیان‌اینکه امنیت خوب و مطلوبی را در مرزهای آستارا شاهد هستیم، گفت: مرزبانی جمهوری اسلامی امروز با اقتدار آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، هادی قاسمی- فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا- امروز(پنجشنبه، ۱۳ بهمن) در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان مناطق مرزنشین شهرستان بندر آستارا با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: دهه فجر، یادآور روزهای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام و همراهی ملت ایران به ثمر نشست و فصل جدیدی در تاریخ میهن عزیزمان آغاز شد و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شد.

 

وی به دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوران رژیم محنوس پهلوی نیست.

 

قاسمی با بیان‌اینکه امنیت خوب و مطلوبی را در مرزهای آستارا شاهد هستیم، تصریح‌کرد: مرزبانی جمهوری اسلامی امروز با اقتدار آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان است.

 

فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا اضافه‌ کرد: مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است و جایگاه مهمی دارد و ما مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با افتخار و هوشیاری از مرزهای کشور صیانت کرده و می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در این نشست دانش‌آموزان با وظایف و ماموریت‌های مرزبانی و پاسگاه‌های مرزی آشنا شدند، افزود: دانش‌آموزان مرزنشین همچنین در این نشست با انواع مرز، کشورهای همسایه و تعاریف و اصلاحات مرزبانی آشنا شدند.

 

قاسمی با تاکید بر اینکه باید از نظرات و ایده‌های دانش‌آموزان در حوزه مرز و مرزداری بهره گرفت، خاطرنشان‌کرد: باید شرایطی را مهیا کنیم تا از پتانسیل‌ها و ایده‌های ذهنی دانش‌آموزان در امر پژوهش‌ها و تحقیقاتی که امنیت مرزها را افزایش می‌دهد، استفاده کنیم.

 

 

کد خبر 1250317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha