حضور رییس جمهور در شهرری/افتتاح آنلاین ۵ هزار کلاس درس

رئیس‌جمهور امروز در چارچوب دومین دور سفرهای استانی و برای بازدیدهای میدانی از شهرستانهای استان تهران وارد شهرستان ری شد. رئیس‌جمهور را در این سفر وزیر آموزش و پروش، رئیس دفتر و معاون اجرائی رئیس جمهور همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور امروز (پنجشنبه ۱۳ بهمن) در چارچوب دومین دور سفرهای استانی و برای بازدیدهای میدانی از شهرستانهای استان تهران وارد شهرستان ری شد. رئیس‌جمهور را در این سفر وزیر آموزش و پروش، رئیس دفتر و معاون اجرائی رئیس جمهور همراهی می‌کنند.

رییس جمهور در ابتدای سفر خود مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت و پس از آن در مراسم بهره برداری از مدارس تازه ساخت کشور از جمله دبیرستان گل نراقی که به صورت همزمان و بر خط در بخش حسن آباد فشافویه برگزار می شد، شرکت کرد. رئیس جمهور در این حاشیه این آیین با حاضران و مردم گفت وگوی صمیمانه داشت. این دبیرستان خیرساز در زمینی به مساحت چهار هزار و ۳۸۰ متر مربع و زیر بنای سه هزار و ۱۴۷ متر مربع با ۲۲ کلاس درس احداث شده است و هفت اتاق اداری و پنج آزمایشگاه نیز دارد.

 

بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته، بناست رییس جمهور از اماکن و طرح هایی همچون بیمارستان شهدای هفتم تیر، انبارهای چای امین آباد، طرح عمرانی میدان غنی آباد، طرح کمربندی دوم (جنوب تهران) و کنارگذر قلعه نو  بازدید کند. حضور در جمع مردم شهرستان ری در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، دیدار با علما و روحانیون شهرستان و حضور در شورای اداری از دیگر برنامه های این سفر یک روزه رییس جمهور به شهرستان ری است.

 

گفتنی است: آیت الله رئیسی پیش از این در قالب بازدید میدانی از شهرستانهای استان تهران به شهرستانهای ورامین، قرچک، پردیس، پیشوا شهر قدس، ملارد، شهریار، پاکدشت، رباط کریم، اسلامشهر و بهارستان سفر کرده بود. شهرستان ری به عنوان قبله تهران در جنوب استان جمعیتی در حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

کد خبر 1250355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha