استکبار به دنبال مبارزه با خیزش اسلام گرایی در جهان است / فرهنگ ناب اسلام در پشت مرزهای آمریکا

حجت الاسلام جعفرزاده گفت: امروز استکبار به دنبال مبارزه با خیزش سوم اسلام گرایی در جهان است و از این موضوع احساس خطر می کند برای همین ایران هراسی را جزو برنامه های رسانه ای خود قرار داده تا ذهن های افکار عمومی را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده امروز (13 بهمن ماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان با موضوع افق تمدنی تبلیغات اسلامی با رویکرد جهاد تبیین در گام دوم انقلاب گفت: داشته های فرهنگی شهر اردبیل موجب شده تا این شهر به عنوان قطب فرهنگی شیعی، مذهبی و ایرانی شناخته شود و باید به این موضوع افتخار کنیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: تقارن ماه رجب و ایام الله دهه فجر سعادت بزرگی هست که قدرشناس فیوضات این ماه و برکات این انقلاب باشیم که در دهه های اخیر نسبت ملت ایران شده است.

 

وی اعلام داشت: شاهد در زمان ورود به قرن بیستم شاهد یک جهان دو قطبی شدید بود که پایان تاریخ بشر را متصور می شدند و دستاوردهای تمدنی خود را بر اساس لیبرال دموکراسی و کمونیست در شرق تقسیم بندی می کردند اما پس از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران معادلات جهانی و تفکر غیر دینی پایان تاریخ بشر به کلی دگرگون شد و نسخه پیچی های آنها برای دنیا نیز تاثیری ندارد.

 

حجت الاسلام جعفرزاده بیان کرد: حتی اعلام یکسان سازی فرهنگ و ایجاد دهکده جهانی نیز که امروز دچار چالش است همان حرف مقام های اروپایی است که گفته اند دنیا به مثابه جنگل و اروپا باغی در آن جنگل است پس نشان می دهد که نگاه آنها به دنیا تک بعدی و تک فرهنگی است که بر اساس سلطه مشخص شده است اما انقلاب اسلامی این نگاه به جهان را دچار چالش کرد و امروز می بینیم که مقابل تئوری های دینی و زندگی بشر بر اساس دین ایستادگی می کنند.

 

این مقام مسئول افزود: غربی ها به هر عنوان دین را مانع نفوذ خود می دانند و هر گونه مناسک عبادی و نگاهی توحیدی و حتی چند خدایی را قبول ندارد زیرا دین به مناسبت اجتماعی و سیاسی نظم می بخشد و موجب تحکیم فرهنگی در جامعه می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: حتی در سال 57 خیلی از مبارزان انقلاب اسلامی متصور می شدند که به بزودی انقلاب ایران به پیروزی برسد اما خواسته مردم بر خواسته قدرت های غربی پیشتاخت و توانست جبهه مردمی را به جریان تمدنی در ایران تبدیل کند و همین هیمنه مردم بود که امام خمینی (ره) به این باور رسید که می توانند در برابر جبهه شیطانی آمریکا ایستاد و پیروز شد.

 

حجت الاسلام جعفرزاده ادامه داد: امروز خیلی از افراد خائن و خودفروخته تلاش می کنند که دوران پهلوی را تطهیر کنند باید به این سئوال پاسخ دهند که در دوران پهلوی ارتش چند ساعت در برابر ارتش کمونیست توانست ایستادگی کند و در عرض چند ساعت کشور در اختیار کشورهای بلوک شرق و غرب تسخیر شد و کشور ایران را به دو قسمت شمال و جنوب تقسیم بندی کردند و منابع انرژی کشور را به غارت برند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ناتوانی های سیاسی در حاکمیت پهلوی برای همه محرز و مبرهن است و عزت از دست رفته ایران در دوران پهلوی بر هیچکس پوشیده نیست که بخواهیم یک بار دیگر به آن دوران خفت و خواری برگردیم بلکه امروز صحبت از یک نبرد تمدنی است که زمینه های رشد آن با افزایش شکاف طبقاتی در اروپا و آمریکا مشهود است و برای همین است که سخن از آزادی زنان می گویند تا شاید بتوانند از مسئله حجاب و عفاف برای خود بهره برداری کنند مگر زنان هالیودی که پا به سن گذاشته اند در اروپا و آمریکا جایگاه دارند و به زن با چشم کالا نگاه نمی کنند امروز بسیاری از بازیگران زن که پا به سن گذاشته اند در فلاکت زندگی می کنند همین مسئله است که بی سابقه ترین جنگ رسانه ای را در برابر جبهه اسلامی ایران راه انداخته اند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: امروز استکبار به دنبال مبارزه با خیزش سوم اسلام گرایی در جهان است و از این موضوع احساس خطر می کند برای همین ایران هراسی را جزو برنامه های رسانه ای خود قرار داده تا ذهن های افکار عمومی را مدیریت کند.

 

 

کد خبر 1250368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha