تداوم  اقدامات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)  سپاه تا رفع مشکلات مردم در مناطق زلزله زده

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه از نخستین لحظات وقوع زلزله خوی، عملیات مردم یاری را دوشادوش سایر بخش ها آغاز کرد و عملیات کمک رسانی این قرارگاه تا تثبیت کامل شرایط و رفع مشکلات مردم در مناطق زلزله زده ادامه می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه از نخستین لحظات وقوع زلزله خوی، عملیات مردم یاری را دوشادوش سایر بخش ها آغاز کرد. علاوه بر مشارکت فعال این قرارگاه در تامین امنیت مناطق زلزله زده، در نخستین گام و در اولین ساعات، یک بیمارستان صحرایی شامل اتاق عمل جراحی، اورژانس، رادیولوژی، متخصص بیهوشی، داروخانه برپا شد. همچنین از همان ساعات اولیه وقوع زلزله، ارسال تجهیزات سنگین مهندسی از قبیل بیل به همراه هشت دستگاه کمپرسی و خودروهای سنگین مهندسی در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون نیز بخش قابل توجهی از ادوات مهندسی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در عملیات امداد و مردم یاری  به هم میهنان زلزله زده در شهرستان خوی مستقر است.

 

استقرار دو واحد نانوایی و یک واحد آشپزخانه سیار از دیگر اقدامات انجام شده از سوی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) است. این واحدها همچنان به خدمت رسانی مشغول هستند به طوری که بخشی از نان مصرفی هم میهنانمان در مناطق زلزله‌زده تامین و روزانه بیش از ۵۰۰۰ پرس غذای گرم را در هر وعده تهیه می کنند و در اختیار آسیب دیدگان از زلزله خوی قرار می دهند‌.
 

کد خبر 1250398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha