۶۵۰ برنامه گرامیداشت دهه فجر در پایگاه های مقاومت و مساجد شهرستان رشت برگزار می شود

نیک فطرت از اجرای ۶۵۰ برنامه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در پایگاه های مقاومت و مساجد شهرستان رشت خبرداد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محمد نیک فطرت -فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت- ضمن تبریک ایام الله دهه فجر  و تاکید بر مسجد محوری برنامه ها در جمع خبرنگاران گفت: در ایام الله دهه فجر برنامه های متعددی در مساجد و پایگاه های مقاومت با مشارکت مردم برپا می شود.

وی با بیان اینکه در این ایام ۶۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در پایگاه‌ها مقاومت و مساجد این شهرستان برگزار می شود افزود: این برنامه ها  به همت جوانان و نوجوانان فعال در پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد  برگزار می‌شود. 


نیک فطرت از برگزاری جشنواره انقلاب در مساجد خبرداد و افزود: نور افشانی، بر پایی ایستگاه‌های جشن شادی و جشن شب ۲۲ بهمن از برنامه‌هایی است که در مساجد و محلات این شهرستان برپا می‌شود. 


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: کاروان سلامت در راستای خدمت رسانی به مردم با ویزیت رایگان و ارائه دارو در پنج محله کم برخوردار رشت راه اندازی می شود.

 

وی با اشاره به پخش سرودهای انقلابی در پایگاه های مقاومت و مساجد شهرستان افزود: برپایی کاروان سرود انقلاب از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر در محلات پر تردد رشت، افتتاح ۹ پایگاه مقاومت، استخر کانون بسیج جوانان رشت و برپایی میز خدمت در ۲ محله محروم رشت از برنامه‌های سپاه مرکزی رشت در گرامیداشت ایام الله دهه فجر تست.

کد خبر 1250486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha