مسجد محوری، جلوه مردمی و جوان گرایی محور برنامه دهه فجر باشد

مرتضوی با اشاره به رویکرد و اولویت بخشی به برنامه های دهه فجر گفت: مسجد محوری، جلوه و مشارکت مردمی و جوان گرایی و توجه به نوجوانان محور برنامه دهه فجر در استان اصفهان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید «رضا مرتضوی» روز شنبه(پانزدهم بهمن ماه)‌ در بازدید از برنامه های دهه فجر استان اصفهان اظهارداشت: گرامیداشت دهه فجر از اهمیت خاصی برخوردار بوده تا اینکه مسئولان با نگاه جامع به این موضوع این ایام را گرامی بدارند.

استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت حفظ هویت مردمی این جشن ها، افزود: مسجد محوری، جلوه و مشارکت مردمی و جوان گرایی و توجه به نوجوانان محور برنامه دهه فجر در استان اصفهان باشد.

 

وی با بیان اینکه مساجد از جمله مهمترین نقاط جشن های مردمی به شمار می روند، تصریح کرد: جشن های مردمی تقویت شود و نهادهای فرهنگی این مراکز دینی به صحنه بیایند.

استاندار اصفهان، تعامل بین بخش های مردمی و دولتی را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: نباید فاصله ای بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد و همه در کنار همدیگر باشیم.

 

وی از مسئولان ستادهای دهه فجر خواست تا نقش مردم را در اجرای فعالیت ها پر رنگ کنند و از طرفی هم ستادهای محلی دهه فجر با محوریت مردم و نسل های جدید تشکیل شود.

 

تبیین گری و اطلاع رسانی در جامعه

 

مرتضوی با اشاره به تبیین گری که باید در جامعه ایجاد شود، گفت: اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام برای مردم صورت بگیرد تا مشکلات سیاه نمایی نشود.

وی یادآورشد: مدیران ادارات با حضور در مدارس از برنامه ها و فعالیت هایی که در کشور رقم خورده برای دانش آموزان بگویند و به سوالات آنان پاسخ بدهند.

 

استاندار اصفهان توجه به آحاد جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: جشن های دهه فجر سمت و سوی سیاسی و جناحی نداشته باشد و همه گروه های مردمی را جذب کند.

کد خبر 1250615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha