حرم امامزاده احمد(ع) نوه امام علی(ع) در تیران گلباران شد

همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) حرم امامزاده احمد(ع) نوه آن امام همام در تیران گلباران شد.

«علی مبشری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برنامه های ماه رجب در بقاع متبرکه اظهارداشت: گلباران حرم امامزاده احمد(ع) نوه امام علی(ع) یکی از برنامه های مهم این ایام است که در یک دهه گذشته با حضور مردم برگزار می شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه تیران و کرون افزود: این برنامه با انگیزه تکریم مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) و طرح مودت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

 

وی ادامه داد: این ویژه برنامه همزمان با ایام ماه رجب برگزار می شود و در قالب این طرح و فعالیت کمک های مردمی در توسعه آستان مقدس امامزاده جمع آوری شده و در آبادانی این مرکز دینی مصرف می شود.

مبشری با بیان اینکه پنج امامزاده شاخص در این شهرستان به مناسبت اعیاد برنامه دارند، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن، مولدی خوانی، جمع آوری کمک های مردمی و توزیع نذری از جمله فعالیت ها است.

 

وی اذعان داشت: مردم در توسعه عمرانی بقاع متبرکه و اجرای فعالیت های فرهنگی با متولیان و هیات امنا امامزاده تعامل و همکاری خوبی دارند.

سرپرست اوقاف و امور خیریه تیران و کرون یادآورشد: این شهرستان در حوزه عمرانی رتبه برتر را نسبت به دیگر نقاط استان اصفهان دراجرای پروژه ها و توسعه آستان مقدس امامزادگان دارد.

 

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای جشن های ایام ماه رجب و شعبان اندیشیده شده و برای نوروز نیز علاوه بر مراسم تحویل سال اسکان مسافران در این مراکز را نیز خواهیم داشت.

کد خبر 1250619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha