عظمت کارهای دولت در شرایط تهدید و کارشکنی دشمنان باید بیشتر به چشم بیاید

اسماعیلی با بیان اینکه در صفی نابرابر مقابل همه جبهه کفر و عناد قرار گرفته ایم و در این وضعیت تحریم های بانکی، نفتی، اشخاص و نهادها اما چنین مجموعه های کم نظیری را افتتاح می کنیم؛ گفت: عظمت این کارها باید به چشم بیاید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی اسماعیلی، عصر شنبه(۱۵ بهمن) در مراسم افتتاح رسمی تالار فرهنگ و هنر استان در سخنانی " عدالت" را یکی از شعارهای اصلی و مهم دولت مردمی دانست که در حوزه فرهنگ، شامل عدالت فرهنگی است.

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش دولت را فراهم آوردن امکان رشد و تعالی برای علاقه مندان فرهنگ و هنر در جای جای ایران سرافراز عنوان و بیان کرد: با وجود مشکلات و کمبودهایی که دولت از ابتدای شروع به کار با آن مواجه بود اما توانستیم بخش مهمی از پروژه های فرهنگی و هنری را در مناطق مختلف کشور به اتمام برسانیم.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه این طرح ها، پروژه های معمولی و عادی نبود؛ اظهار کرد: تالار فرهنگ و هنر کرمان به لحاظ فنی و معماری جزو مجموعه های منحصر به فرد است و امروز این افتخار را داریم مجموعه ای در کرمان افتتاح شده که هیچ نظیری در ماقبل خود ندارد.

 

 

 

اسماعیلی ادامه داد: مجموعه ای با سالن های مجهز، معماری منحصر به فرد و مایه افتخار همه کرمانی ها و ایرانی ها است که افتتاح این پروژه های مهم در وهله اول متوجه جوانان این مرز و بوم است و سالن های مجهز تالار فرهنگ و هنر کرمان از جمله سن متحرک را بچه های جوان حوزه دانش بنیان برای ما ساخته اند و نشان می دهد در بخش های مختلف دارای چه استعدادهایی هستیم.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه باید باور کنیم ایران اسلامی مسیر پیشرفت و آبادانی را با قوت طی می کند؛ افزود: دشمنی ها در برابر این حرکت از نوع عادی نیست فضای نظام بین الملل تا امروز چنین دشمنی و عداوتی را تجربه نکرده است.

 

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: تحریم ها، صف آرایی و بمباران تحریف و تروریسم رسانه ای که شب و روز تلاش دارد مردم را ناامید کند و همه داشته ها را در چشم مردم ناچیز جلوه داده و نارسائی ها را پررنگ کند و با دروغ و تحریف تلاش کند در صفوف منسجم مردم ایران ایجاد انشقاق بکند.
 

 

 

وی اضافه کرد: همه سپاه کفر و شرک و نفاق و قدرت های غربی، عبری و عربی مرتجع جمع شده اند تا اجازه گسترش و نورافشانی به جمهوری اسلامی و نهضت امام راحل را ندهند اما این نور الهی است که نور الهی خاموش نمی شود.

 

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در مصافی نابرابر مقابل همه جبهه کفر و عناد قرار گرفته ایم و در این وضعیت تحریم های بانکی، نفتی، اشخاص و نهادها اما چنین مجموعه های کم نظیری را افتتاح می کنیم؛ گفت: عظمت این کار اگر همه متغیرهای مزاحم نبود، به اندازه کافی درخشان بود.

 

 

 

وی با افزودن این مطلب که در برابر این همه تهدید و کارشکنی چنین کارهای با عظمتی بیش از گذشته باید به چشم بیاید؛ تاکید کرد: کشور در حال گذر از یک پیچ تاریخی است و ان شاءالله با صفوف دشمن شکن و عزم های آهنین و اراده همه مردم ایران این مسیر طی شدنی و قله فتح شدنی است و این مسیر را با قوت ادامه خواهیم داد.

 

 

 

اسماعیلی بیان کرد: تلاش دولت بر این است در همه بخش ها با خدمت رسانی مشکلات را پشت سر بگذارد و در حوزه فرهنگ و هنر سال ویژه ای داشتیم و جشنواره های مهم فجر انقلاب یکی پس از دیگری با حضو پررنگ و امیدآفرین اهالی فرهنگ و هنر در حال برگزاری است و ان شاءالله کرمان با بناهای فاخر خود در آینده میزبان فعالیت های فرهنگی و هنری در استان خواهد بود و حتماً موافق ماندگاری جشنواره موسیقی هستم و در سال آینده در چند منطقه برگزار می کنیم و یکی از مناطق اصلی در کرمان و دبیرخانه جشنواره های فرهنگی هنری در حوزه مقاومت را با همکاری دوستان در کرمان برقرار خواهیم کرد.

 

 

 

وی اعلام کرد: از همه ایده های نو و فعالیت های خلاقانه در همه حوزه های فرهنگ و هنر در وزارتخانه حمایت می کنیم.

 

 

 

اسماعیلی در پایان از استاندار و حوزه فرهنگ و هنر استان و کسانی که برای تکمیل تالار فرهنگ و هنر استان تلاش کردند؛ قدردانی کرد.

کد خبر 1250694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha