روزهای دهه فجر برای دانش آموزان تبیین شود

عباسی گفت: روزهای دهه فجر را بر اساس جهاد تبیین باید بیان و فرصت‌هایی را برای دانش آموزان ایجاد کنند که به سوالاتشان پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اسدالله عباسی – استاندار گیلان – پیش از ظهر امروز (یکشنبه، 16بهمن) در آیین بهره برداری همزمان از پروژه های نوسازی مدارس که در روستای خودبچر ماسال برگزار شد اظهار کرد: محیط آموزشی و مدارس کلا نشاط و شادی و اوج گرفتن است.

 

وی با بیان اینکه این واحد آموزشی به همت خیرین احداث شده است افزود: سعادت الهی است که خیران بخشی از اموال خود را صرف کارهای خیر و به خصوص مسائل آموزشی می‌کنند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه دختر انقلابی دارای ارزش‌های برگرفته از باورهای دینی است گفت: دانش آموزان حتما تاریخ  یکصد ساله اخیر را مطالعه کنند.

 

عباسی با بیان اینکه ما بخشی از تاریخ را مطالعه و بخشی از تاریخ را مشاهده کردیم تصریح کرد: امام خمینی(ره) در 60 سال قبل گفتمان دشمن شناسی و استکبارستیزی را در کشورمان به راه انداختند.

 

وی با بیان اینکه در مکتب امام حسین(ع) و مکتب امام راحل پرورش و در راستای منویات مقام معظم رهبری تربیت یافته ایم خاطرنشان کرد: روزهای دهه فجر را بر اساس جهاد تبیین باید بیان و فرصت‌هایی را برای دانش آموزان ایجاد کنند که به سوالاتشان پاسخ داده شود.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ما باید قدر نظام و انقلاب و ولایت را بدانیم و مسیری را که امام و شهدا برایمان ترسیم کرده‌اند را باید طی کنیم اظهار کرد: حاج قاسم خدمات زیادی برای ما در سطح منطقه انجام داده است که باید برای دانش آموزان تبیین شود.

 

عباسی با اشاره به اراضی ملی افزود: باید تکلیف مردمی که ابا اجدادی در زمین ها زندگی کرده اند اما الان می گویند اراضی برای منابع طبیعی است تعیین تکلیف و به مردم واگذار شود.

 

وی با بیان اینکه در نهضت ملی مسکن حقیقتا تلاش مضاعفی انجام گرفته است گفت: حدود 6 هزار و 800 نفر 40 میلیون تومان اولیه را واریز کردند و حدود هشت هزار و 700 واحد مسکونی را آماده کرده‌ایم.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تعهدات ما حدود 30 هزار بوده که بیش از 27 هزار از جانمایی‌ها را مشخص کرده‌ایم تصریح کرد: باید مشکل مسکن و اشتغال حل شود و این امر از تاکیدات دولت مردمی است.

 

عباسی با بیان اینکه سد لاستیکی ماسال حدود 85 درصد پیشرفت داشته است که باید سریع به مرحله بهره برداری برسد خاطرنشان کرد: این سد سبب رونق گردشگری در این شهرستان می شود.

 

 

کد خبر 1250818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha