۸۰ درصد معتکفان خوسف نوجوان هستند

حجت الاسلام سهرابی‌نژاد گفت: بیش از ۸۰ درصد معتکفان شهرستان خوسف را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند.

 حجت الاسلام حسین سهرابی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: ۳۷۰ نفر در آئین معنوی اعتکاف در شهرستان خوسف شرکت کردند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی خوسف اعتکاف را فرصتی مناسب برای خودسازی و تربیت آحاد جامعه به ویژه جوانان دانست و افزود: باید از این فرصت مناسب برای برنامه‌های تربیتی و اخلاقی استفاده کرد.

 

سهرابی‌نژاد با بیان اینکه بیش از 80 درصد معتکفان در شهرستان خوسف جوان و نوجوان هستند، افزود: برنامه های شاد و مفرحی مناسب سن نوجوانان معتکف داشتیم.

 

وی از اعزام 15 مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی خبر داد و گفت:  این مبلغان در راستای جهاد تبیین و شبهات اخیر در خصوص جایگاه زن به سوالات معتکفان پاسخگو بودند.

 

حجت الاسلام سهرابی نژاد با بیان اینکه 370 نفر در ۱۰‌ نقطه از شهرستان  معتکف شده‌اند، ادامه داد: برپایی نماز جماعت، گفتمان‌های دینی، قرائت زیارت آل یاسین، مسابقه احکام، سخنرانی‌های اخلاقی، جلسات پرسش و پاسخ مسائل شرعی و محافل انس با قرآن از برنامه‌های مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان خوسف است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف افزود: با توجه به اینکه بعد از سه سال به دلیل کرونا اعتکاف در شهرستان برگزار نشد امسال استقبال خوبی از اعتکاف توسط جوانان و نوجوانان شده است که بخشی از هزینه ها توسط خیرین تامین می‌شود.

 

 

کد خبر 1250997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha