بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن فرزندان شرکت گاز مازندران برگزار می شود|آموزش مدیریت مصرف به ۱۸هزار دانش آموز

مایلی رستمی گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن فرزندان شرکت گاز مازندران در رشته های حفظ کل، حفظ ۵جزء، حفظ ۱۰جزء، حفظ ۱۵جز، حفظ ۲۰جزء، حفظ۲۵جزء، تحقیق، ترتیل، مفاهیم قرآنی، نهج البلاغه، صحیح خوانی و اذان ۲۷بهمن با حضور ۲۳۲نفر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ قاسم مایلی رستمی -مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران- امروز( ۱۷بهمن) در نشست خبری با محوریت تشریح پروژه های دهه فجر و فعالیت های فرهنگی قرآنی این شرکت با بیان اینکه رفاه مردم اولویت دولت سیزدهم است، اظهار کرد: در این راستا تامین گاز بخش خانگی هم استانی ها به صورت جدی مورد توجه شرکت گاز استان است. 

 

وی با اشاره به نقش اثرگذار اصحاب خبر و رسانه در مدیریت مصرف گاز، گفت: ۷۴درصد مصرف گاز امسال در بخش خانگی بوده که به جهت همکاری مردم برای مدیریت مصرف و تلاش کارکنان شرکت گاز استان هیچ گونه قطعی گاز در بخش خانگی نداشتیم.

 

مایلی رستمی با اشاره به اهمیت آموزش مصرف بهینه برای جلوگیری از قطع گاز بخش خانگی، صنعتی و تولیدی، افزود: امسال با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران زمینه آموزش ۱۸هزار نفر از دانش آموزان با محوریت  مصرف بهینه گاز فراهم شد.

 

وی با بیان اینکه در کنار کار و خدمات رسانی، برگزاری فعالیت های فرهنگی و قرآنی را با هدف حفظ خانواده های کارکنان از آسیب های اجتماعی در دستور کار داریم، گفت:  این بخش برای شرکت گاز بسیار بااهمیت است در این حوزه محدودیت بودجه‌ای نداریم و هر حمایتی را که لازم باشد انجام می‌دهیم.

 

مایلی رستمی از حمایت مادی و معنوی از ادامه تحصیل و تربیت دینی قرآنی دانش آموزان مستعد و نخبه کارکنان شرکت گاز استان خبر داد و یاد آورشد: ۶۰دانش آموز را تحت پوشش داریم.

 

وی با بیان اینکه پرداخت پاداش تحصیلی به دانش آموزان که معدل الف دارند نیز مورد توجه است، بیان کرد: امسال شرکت گاز استان موفق به کسب برتر در اقامه نماز شده است.

 

مایلی رستمی با بیان اینکه مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه با عنوان (بهار در بهار) ویژه کارکنان و همسران شرکت گاز استان در آستانه ولادت با سعادت و سراسر نور حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، افزود: حدود ۴۵۰نفر از متسابقین در این دوره از مسابقات در 12رشته بایکدیگر به رقابت پرداختند.

 

وی با بیان اینکه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران در  رشته های حفظ کل، حفظ 5جزء، حفظ 10جزء، حفظ 15جز، حفظ 20جزء ، حفظ25جزء، تحقیق، ترتیل، مفاهیم قرآنی، نهج البلاغه، صحیح خوانی و اذان برگزار شد، ادامه داد: این رشته ها با حذف رشته اذان، در بخش خواهران و برادران مشترک بوده است.

 

مایلی رستمی با بیان اینکه ۲۳۲نفر فرزندان کارکنان نیز ۲۷بهمن در قالب بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ کل، حفظ 5جزء، حفظ 10جزء، حفظ 15جز، حفظ 20جزء ، حفظ25جزء، تحقیق، ترتیل، مفاهیم قرآنی، نهج البلاغه، صحیح خوانی و اذان  برگزار خواهد شد، گفت:عمل به قرآن در کنار شرکت کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان در مسابقات قرآنی برای ما مهم است.

 

وی از گازرسانی به ۳۲روستا در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: امسال ۴۰۰روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

 

 

کد خبر 1251029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha