امدادرسانی بسیج دانشجویی دانشگاه  شریف تهران به زلزله زدگان خوی/پخت روزانه بیش از ۱۶۰۰ غذای گرم در موکب شهید سارنگ

نائب کبیر گفت: موکب بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران در قالب «قرارگاه جهادی شهید مصطفی سارنگ» که به منطقه زلزله زده خوی اعزام شده، اقدام به امداد رسانی، آوار برداری و پخت روزانه به بیش از ۱۶۰۰ غذای گرم برای زلزله زدگان خویی کرده است.

محمد جواد نائب کبیر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: موکب بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران در قالب «قرارگاه جهادی شهید مصطفی سارنگ» که به منطقه زلزله زده خوی اعزام شده، اقدام به امداد رسانی ،آوار برداری و پخت غذای گرم برای زلزله زدگان خویی کرده است.

 

مسئول موکب شهید مصطفی سارنگ دانشگاه شریف تهران گفت: 40 نفر دانشجو از رشته های مختلف در این موکب فعالیت می کنند.

 

وی گفت: به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و خیرین مواد اولیه این آشپزخانه تهیه و راه اندازی شده است. تا آخرین لحظه در خدمت مردم منطقه خواهیم بود.

 

نائب کبیر افزود: این اتفاق ثمرات بسیار بزرگی داشت و طلبه ها و دانشجو ها با اتحاد در قالب کمیته فرهنگی فعالیت می کنند

 

مسئول موکب شهید مصطفی سارنگ دانشگاه شریف تهران گفت: مردم در مناطق زلزله زده با سرمای شدید و برف هم مواجه شده‌اند و لازم است مردم خداجو و ولایی کمک‌های خود را از طریق نهادها و سازمان‌های مربوطه به آن‌ها برسانند.

 

گفتنی است؛ شهید مصطفی سارنگ، دانشجوی رشته‌ فیزیک ورودی ۹۷ دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و مسئول پشتیبانی گروه جهادی شهید حسین مؤمنی، چندی پیش در حین خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم، در اثر سانحه‌ رانندگی به فیض شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1251049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha