بهره برداری ۵ پروژه دهه فجر با اعتبار بالغ بر ۵۱میلیارد ریال در ماسال

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر پنج پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۵۱میلیارد ریال در ماسال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، در ششمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ماسال پروژه های عام المنفعه به بهره برداری رسید.

 

آئین کلنگ زنی آغاز عملیات احداث پارک فرهنگی ورزشی و کودک روستای کوچکام بخش مرکزی با مساحت ۵۰۰متر و اعتبار ۵۰۰میلیون تومان نخستین پروژه به بهره برداری رسیده است.

 

بهره‌برداری از پست ۱۲۵ کیلو آمپر برای تقویت و حل معضل ضعف برق روستای سیاهمرد با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و با هدف تقویت شبکه برق‌رسانی روستای سیاهمرد شاندرمن از دیگر پروژه های امروز است.

 

 

پروژه آسفالت روستای پیرسرای شاندرمن به طول ۱۱۹۳ متر و مساحت ۵۳۷۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به همت بنیاد مسکن شهرستان ماسال به بهره برداری رسید.

 

بهره برداری از پروژه آسفالت راه روستایی به طول ۲کیلومتر و ۷۰۰ متر با اعتبار ۲ونیم میلیارد تومان در روستای پنگاپشت بخش شاندرمن و نیز افتتاح پروژه مخابراتی و افزایش شبکه با اعتبار ۲میلیارد تومان در روستای پنگاپشت بخش شاندرمن امروز  همزمان با ششمین روز از ایام الله فجر با حضور مسئولان و مردم شریف برگزار شد.

کد خبر 1251173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha