انقلاب اسلامی، نماد تقابل با طاغوت جهانی است

حجت الاسلام فاطمی نیا با تاکید به اینکه انقلاب اسلامی ایران اسوه ای برای مردم آزاده جهان است، افزود: انقلاب اسلامی، نماد تقابل با طاغوت جهانی است.

حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: فجر انقلاب و پیروزی حق بر باطل بود و به لطف خدا این انقلاب ادامه پیدا کرد.

 

وی با اشاره به اینکه ۴۳ سال گذشت از این انقلاب و همچنان مردم بر عهدی که از اول انقلاب بودند، هستند، افزود: انقلاب اسلامی ایران اسوه ای برای مردم آزاده جهان است.

 

امام جمعه رومشکان ادامه داد: ائمه اطهار علیهم السلام همواره تلاش کردند مردم را بیدار کنند و به آنها بفهمانند که حاکمیت؛ حاکمیت مستضعفین باشد《وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ》 اما متأسفانه مردم زمان ائمه اطهار علیهم السلام، مردمی نبودند که قدر امامشان را بدانند و بفهمند و امامشان را تنها نگذارند.

 

وی بیان کرد: در نتیجه ی روشنگری های ائمه معصومین علیهم السلام و  تبیینی که از دین داشتند، [۲۵۰ سال تبیین گری راه حق]، بعد از ۱۴۰۰ سال این تبیین گری ها در گوشه ای از جهان نتیجه داد و نتیجه اش این بود که مردم قیام کردند، مردم خواستند، مردم به دنبال تحقق حاکمیت مستضعفین بودند که با لطف پروردگار متعال چون مردم خواستند این اتفاق افتاد.

 

حجت الاسلام فاطمی ادامه داد: البته از بین بردن و بیرون راندن طاغوتی که در کشور وجود داشت، تنها یک جنبه این حرکت این بود.

 

وی ادامه داد:جنبه دیگر این قیام؛ تقابل با طاغوت جهانی ای هست که وجود دارد و همواره این انقلاب در تقابل با آن قرار دارد و ان شاءالله این قیام تا پیروزی نهایی و زمینه سازی واقعی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) ادامه خواهد داشت.

 

امام جمعه رومشکان با اشاره به توطئه های دشمنان، اظهار کرد: بصیرت افزایی، روشنگری و  بیان دستاوردهای انقلاب برای آحاد مردم مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

کد خبر 1251355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha