رژه بسیج دریایی در آبراه اروندرود

همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین والفجر هشت، رزمایش بسیج دریایی با حضور ده‌ها لنج و قایق صیادی مردمی در آبراه اروند رود و یادمان شهدای والفجر هشت با حضور جمعی از نیروهایی مردمی در منطقه سوم دریایی سپاه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، دریادار علیرضا تنگسیری، امروز سه‌شنبه (۱۸ بهمن) در حاشیه رزمایش بسیج دریایی که به مناسبت سالگرد عملیات غرورآفرین والفجر هشت با حضور ده‌ها لنج و قایق صیادی مردمی در آبراه اروند رود و یادمان شهدای والفجر هشت و جمعی از نیروهایی مردمی در منطقه سوم دریایی سپاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۶۵۰ ناوگروه با بیش از ۱۵ هزار شناور در نیروی دریایی سپاه سازماندهی شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: این ناوگروه‌ها با حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب، و فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه، تشکیل شده‌اند که قدرت مردم را در مقابله با تهدیدات دشمن نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه قدرت مردم در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام شگفتی ساز است، تصریح کرد: در محاصره و شکست حصر آبادان و عملیات‌های نظامی والفجر هشت و خیبر در دوران دفاع مقدس، نقش مردم بسیار پررنگ بود.

دریادار تنگسیری، یاد آور شد: عملیات والفجر هشت در بهمن ماه سال ۱۳۶۴ با رمز مقدس یازهرا (س) از نخلستان‌های اروندکنار شهرستان آبادان آغاز و با عبور رزمندگان اسلام از رودخانه خروشان اروند، منجر به فتح شهر فاو عراق و مناطق اطراف آن شد.

 

کد خبر 1251427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha