برگزیدگان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی استان اردبیل شناخته شدند

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی استان اردبیل طی هفته جاری برگزار شد و هیئت داوران برگزیدگان نهایی این دوره را معرفی کردند.

افشین شیرزاده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی استان اردبیل طی هفته جاری برگزار شد و هیئت داوران برگزیدگان نهایی این دوره را معرفی کردند.

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور بانوان و آقایان در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، مفاهیم و نهج‌البلاغه در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: هیئت داوران با صدور بیانیه ای منتخبان نهایی را در رشته های مختلف معرفی و از حضور کارکنان این سازمان قدردانی کردند.

 

 شیرزاده یادآور شد: طبق این بیانیه در رشته قرائت برادران فریدون نظری و حمید خشت پز رتبه اول و دوم و در رشته ترتیل شهريار سلیمی رتبه اول، محمد فرجی رتبه دوم و احد حبیب زاده و مهدی عزیزی به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در رشته اذان برادران رحیم حسن زاده رتبه اول، قادر غفاری رتبه دوم و اکبر آرمون رتبه سوم را کسب کردند در رشته مفاهیم برادران محمد حسن خدایی رتبه اول، قدیر طالعی رتبه دوم و حسین برندک رتبه سوم را از آن خود کردند و در رشته نهج البلاغه برادران نیز به ترتیب قادر غفاری، جواد رامتین و محمد حسن خدایی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

شیرزاده اعلام داشت: در رشته قرائت بانوان نسرین سلیمانیان رتبه اول، ناهید خداداد رتبه دوم و ناهیده علیزاده نیز رتبه سوم را از آن خود کردند و در رشته ترتیل بانوان نیز مینا عبدالرحیمی رتبه اول، معصومه حسن زاده رتبه دوم و زهرا فاطمی راد رتبه سوم را کسب کردند.

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان افزود: در رشته مفاهیم بانوان فاطمه کامرانی، فریبا کوثری و رویا خدایی رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته نهج‌البلاغه بانوان رقیه قاسمی رتبه اول، لیلا سیدی رتبه دوم  و سیده شیرین احمدی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 1251526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha