جشنواره سرود نوای انقلاب به ایستگاه آخر رسید

امروز (۱۹ بهمن ماه) جشنواره سرود نوای انقلاب با معرفی برترین ها به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۹ بهمن ماه) جشنواره سرود نوای انقلاب با معرفی برترین ها به ایستگاه آخر رسید.

 

بهرام مسلمی مهنی در این آیین، گفت: این جشنواره نتیجه یک کار جمعی است که با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از محل اعتبارات جدول ۱۷ برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: اجرای جشنواره سرود نوای انقلاب به موسسه فرهنگی قرآن و عترت ام ابیها واگذار شد و ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و ادارات آموزش و پرورش هفت شهرستان در اجرای آن نقش داشتند.

 

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره سرود نوای انقلاب، شناسایی استعدادهای هنری و ترویج فرهنگ سرودهای انقلابی است تا از این طریق ارزش های انقلاب و دستاوردهای آن را به نسل نوجوان و جوان منتقل کنیم.

 

مسلمی مهنی با اشاره به این که سرود مثل هوای تازه بهاری است، عنوان کرد: باید این هنر تاثیرگذار را در بین نوجوانان ترویج دهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با یادآوری این مطلب که فراخوان جشنواره سرود نوای انقلاب از نیمه دوم دی ماه اعلام شد، اظهار کرد: بیش از ۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۳ اثر برگزیده و ۱۲ اثر شایسته تقدیر شدند.

کد خبر 1251557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha