بچه های مسجد اقتدار خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رخ دنیا می کشند

افشارزاده گفت: ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب و اقتدار و عظمت ایران اسلامی است و بچه مسجدی ها اقتدار خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به تصویر می کشند.

مجتبی افشارزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب و نمایش حضور مردم و حمایت از نظام جمهوری اسلامی مهمترین برنامهخ در دهه فجر امسال در کانون امام علی(ع) نکا بود و در این بخش با اقتدار وارد عمل شدیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: امسال در برهه حساسی از انقلاب قرار گرفته ایم و حضور پرشکوه مردم در ادامه برنامه های دهه فجر و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن؛ نمایش دوباره اقتدار است.

 

وی خاطر نشان کرد: مسابقه کتابخوانی، اجرای سرودهای انقلابی، تجلیل از فعالان مسجدی و فرهنگی، نشست های بصیرتی، توزیع سبد کالا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، جشن انقلاب و حضور در راهپیمایی 22بهمن از برنامه های مهم ما در این ایام بوده است که با محوریت مردم برگزار شده و می شود.

 

افشارزاده گفت: 22 بهمن روز پیروزی انقلاب و اقتدار و عظمت ایران اسلامی است و بچه مسجدی ها اقتدار خود را در راهپیمایی 22 بهمن به رخ دنیا می کشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: حماسه حضور بچه مسجدی ها در کنار آحاد مردم همون همیشه دشمن شکن و اقتدار آفرین است و با حضور پرشورتری امسال در راهپیمایی حضور خواهیم داشت.

کد خبر 1251563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha